Arrival Los Angeles

Published: July 30th 2014

Vandaag vliegen we van vliegveld Newark in NYC naar International airport in Los Angeles. De laatste keer wakker worden in NYC. Onze vlucht gaat pas om 13.00 uur dus we hebben alle tijd. We checken uit en lopen via de starbucks, met een koffie in de hand naar de metro. Onderweg vragen Amerikanen ons de weg, hey, we look like newyorkers...

Met de metro, airtrain and monorail naar Newark, een van de luchthavens van New York. Best een lange weg maar wel veel leuker dan gewoon met de taxi. Op de luchthaven konden we meteen doorlopen, gisteren de boardingpasses al geprint. Helaas hadden we slechte plekken in het vliegtuig, helemaal achterin. Eigen schuld want we waren veel te laat met inchecken. We volgen, voor het eerst met Virgin Airways en ik denk dat dat vaak genoeg is. Best een lange vlucht, ruim vijf en een half uur. En dan ben je ineens in een andere wereld, palmbomen, zee, blauwe lucht, skaters, het ruikt en voelt als vakantie. Op de luchthaven hebben we meteen de auto die we al gereserveerd hadden opgehaald, we mochten kiezen en nu rijden we (lees Frits) in een stoere zwarte jeep. We waren binnen een half uur in ons hotel, in Redondo Beach. Prachtige kamer, leuk zwembad voor de deur en een pier langs de zee. Binnen een uur lagen Sanne en Kaien in de golven. Heerlijk hebben ze gezwommen en gedoken in de golven. op de achtergrond allemaal zeilboten met de spinnakers op. We hebben iets gegeten maar dat was niet zo'n succes, frisdranken die voor de helft gevuld zijn met ijsblokjes gemaakt van chloorwater, we zijn wel weer schoon binnen. Zou het een nieuwe rage zijn, soort van darmspoeling?? Kaien is daarna nog even in het zwembad gedoken en Sanne in de Wifi, daar zit ze trouwens nog steeds. frits en ik zijn even samen op pad gegaan om wat boodschappen te doen, vooral drinken. Er staat een koelkast op de kamer, handig dus. Deze kamer heeft ook flink wat opbergruimte dus we kunnen beginnen met verzamelen...

Morgenavond gaan Sanne en ik waarschijnlijk naar een concert van Austin Mahone, en Kaien en Frits gaan dan naar de Dodgers. Maar stubhub lag eruit dus morgenochtend gaan we nogeens proberen de kaarten te krijgen, voor de dodgers zal dat geen probleem zijn want er waren nog 4785 kaarten te koop. Morge overdag gaan we denk ik naar Santa Monica maar wie weet loopt de dag toch anders. het is zo leuk dat je in de ochtend nog niet weet wat je die dag gaat doen. Go with the flow. Het weer is hier geweldig, net als in NYC trouwens waar we drie regendruppels hebben gevoelt. Maar de zeewind is hier wel wat frisser, dus voor het eerst hebben we wel een vest aan. Ik denk dat we nog een mooi vest erbij moeten gaan kopen😊 Tot later.

30th July 2014

Leuk om op deze manier mee te kunnen genieten van jullie vakantie. Heerlijk dat je wel weet wanneer je weer op pad (volgende stop/plaats) moet, maar ook fijn om per dag te bekijken wat je kan gaan doen als je eenmaal op zo'n plek bent. Ben benieuwd naar jullie volgende update :)
1st August 2014

hai
wel wennen om steeds even de tijd te zoeken en een plekje om bij te schrijven, en de dagen zijn zo vol... ik zit soms s'avonds te schrijven en kan me niet herinneren hoe we de dag begonnen zijn...
9th August 2014

Hoi
Hoe is het bij jullie ? Wij genieten van iedere dag die weer heel anders loopt dan verwacht. Vanmorgen zowaar quads gereden, lachen!!! Liefs en tot later
9th August 2014

Hoi
Hier gaat het prima, ik heb nu weer een lang weekend vrij. Max onze oude hond te logeren, dus een drukke boel in huis mede dankzij een jaloerse dame Beau ;) Gaaf dat jullie op quads hebben gereden! Jullie kunnen nog een paar weken genieten, en ik dan dus van jullie blog :)

hi
is er nog SKOB nieuws??? ben benieuwd hoe het daar gaat, groetjes aan iedereen!!

Hoi
Het gaat goed op kantoor, en nee, er zijn geen interessante nieuwtjes te melden. Groetjes!

Hoi
Was te verwachten nu iedereen nog vakantie heeft, ben zo benieuwd hoe alles gaat lopen na de vakantie... maar ja dat zijn we allemaal natuurlijk. Dankjewel voor het reageren, liefs Meta

Tot: 0.097s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 46; dbt: 0.065s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb