Dag 2: Spirogyra Jardin de Mariposas

Published: November 27th 2012

Dag iedereen,

Het internet is zeer slecht dus ik kan niet beloven dat er altijd een berichtje zal zijn. Jammer genoeg.

Gisteren (maandag) hebben we ontbeten in het hotel. Dat was eten zoals een koning want het was in een tropische tuin met een groot ontbijtbuffet. Daarna zijn we eerst om boodschappen geweest voor 2 dagen zodat we even gerust zaten. We zijn ook onze dollars gaan omwisselen naar Colones want ze betalen hier toch meer in Colones dan in dollars.

In de namiddag zijn we naar de vlindertuin geweest. Deze was zeer mooi maar we hadden het iets groter verwacht 😊 De vlinders kwamen wel gewoon op je zitten (in het haar, op je tshirt) als je even stilstond.

Daarna zijn we op zoek gegaan naar het infotoerisme centrum maar dat was niet zo gemakkelijk te vinden blijkbaar. We zijn eerst 2 andere bureaus binnen gegaan voor we de juiste gevonden hadden en we eindelijk de info kregen die we nodig hadden.

Nu zijn we ons aan het klaar maken om naar het eerste nationale park te gaan. In dit park kunnen we kraters van vulkanen bezoeken.

Hopelijk tot snel!

Groetjes,

Nore, Serina en Dominique.

PS: Nore is mij om 4u20 subtiel komen wakker maken. Moet ik nog even aan wennen 😊

27th November 2012

Jetlag
Ons Nore zal nog een beetje last hebben van nen jetlag precies :-D

Tot: 0.069s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 45; dbt: 0.0418s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb