Eerste dag in Costa Rica: vermoeiend!

Buenos dias,

Dominique ligt hier al naast mij te slapen maar ik neem nog even de tijd om mee te delen hoe onze eerste dag verlopen is.

De vluchten zijn zeer goed en vlot verlopen. Nore vond het leuk om op te stijgen en was zeer geïnteresseerd door het raampje aan het staren tijdens onze eerste vlucht. Tijdens de tweede vlucht zaten we in de middengang en hadden we dus geen raampje.
Op beide vluchten hebben we het geluk gehad dat we telkens 3 plaatsen hadden zodat we wat meer bewegingsruimte hadden. Nore kreeg ook telkens een klein cadeautje en we kregen overal voorrang (Handig bij de douane in Costa Rica).

De vlucht tussen Madrid en San Jose was wel heel lang maar Nore is altijd heel braaf geweest.

Eens uit de laatste vlucht hadden we snel onze baggage en waren we blij dat we onze namen op een bordje zagen staan om in te stappen in een luchthaventransfer van Interbus.

Het weer was aangenaam maar onder de weg heeft het heel even geregend.

We werden afgezet in San Jose in Hotel Aranjuez waar we een weekje zullen overnachten. We hebben een standaard appartement dat bestaat uit een klein keukentje, 2 grote slaapkamers met telkens een dubbel bed en per slaapkamer een eigen badkamer.

Tijdens het uitpakken van de valiezen, heeft Dominique gemerkt dat ook Nore een beetje haar valies had gemaakt. Ze had er namelijk de oude knuffel van Maarten in gestoken zonder dat iemand het wist. Maar we zijn blij dat de knuffel mee is. 😊

Nu gaan ik vooral rusten zodat we morgen onze dag goed kunnen starten!

Veel Liefs,

Nore, Dominique en Serina

PS: Op het vliegtuig waren volgens Nore ook stiekem papa, opa, Oki, pepe en Poes mee op de vlieger 😉

28th November 2012
Boarding for San Jose

Aangenaam boeiend!
we zijn heel blij met de contactmogelijkheid. mooie foto van Dominique met de guitige Nore op de rug. groetjes van oma leen en mezelf!

Tot: 0.077s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0488s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb