New York and beyond

North America » United States » New York » New York » Manhattan
April 6th 2011
Published: April 7th 2011

Why we travelWhy we travelWhy we travel

To have breakfast like this in the middle of Manhattan?
Prav zares sem potrebovala oddih. In kam drugam za par dni kot v New York? Očitno sem že decembra, ko sem kupila super poceni karto (povratna iz Trsta za 220), to prekleto dobro vedela.
Letela sem na Newark, kar je bilo zame prvič. Na prtljago sem čakala kar dolgo, zato sem letališče zapustila dokaj pozno. Ampak procedura bi bila v vsakem primeru ista. Najprej na letališki vlak do železniške postaje, nato na NJ Transit do Penn Stationa na Manhattnu (in skozi podvodni tunel pod reko Hudson, če se ne motim!), nato šaltanje na podzemsko linijo A, C ali E (ujagala sem ekspresni A) do 14th Street in za konec še druga podzemska linija L do 1st Avenue. Konec prometnega dela, to je. Nato sem severno odpešačila do 20. ulice, zavila desno in povsem do konca, skorajda do East River, do bloka št. 620. Odtipkala sem cifro stanovanja in si čestitala, da sem svojega gostitelja Petra našla iz prve.
Današnje jutro je bilo povsem neverjetno sončno. Po super fruštku sem se tako lahkih nog naokrog odpravila peš do Union Squarea, saj tam ob sredah poteka tržnica. My thing. Ko sem tako vijugala med avenijami in ulicami, sem na prvi postaji ugotovila, da
ManhattanManhattanManhattan

Old & New
sem tam prav za prav že bila - pred dvema letoma in pol. Juhu! Nikoli ni narobe, če veselje še enkrat podoživiš. Bluzila sem med stojnicami in si ogledovala "v izložbah" številno zelenjavo (a kdo ve, kako se prevede kale ali pa broccoli raab?), sadje, mlevske izdelke, sir, celo nojeva in emujeva jajca, ulične umetnike ... Ni da ni.
Bluzila sem dalje po predelih NoHo, SoHo, East village in na koncu TriBeCa. Koliko lušnih butikov in trgovinic ... Seveda sem se nekje ustavila za chai latte in v neki chef acessories štacuni, nato sem si privoščila super kosilo v kafiču Pecan, kamor sta me napotila dva na sončku sedeča mladca, in bilo je res dobro: lunch combo juhe in polovice sendviča ter ledenega čaja in banane. Zavila sem v Greenwich village, kjer sva s Tannerjem bila že zadnjič, ampak ponoči, tako da mi je bilo vse skupaj napol znano. Nato spet naokoli po raznih avenijah in ulicah do Brooklyn bridga, kjer pa po moje res še nisem bila (razen morda leta 1998, pa se popolnoma nič ne spomnim - kako predvidljivo). Do takrat se je vreme že malce skisalo, tako da je bilo že dokaj oblačno in na mostu predvsem vetrovno. Ampak hvala bogu ne premrzlo. No, tistih 20 in nekaj stopinj sem sicer pustila doma, ker je bilo kakšnih deset, ampak precej bolje kot prejšnji teden, ko so imeli tu menda celo zimo.
Brooklyn bridge je zanimiv, zato sem ga poslikala spredaj in zadaj. Nato sem odpešačila mimo city halla, kjer so se odvijale neke demonstracije proti zapiranju vrtcev, kot sem se uspela pozanimati. "Ma, tu so itak trije protesti na dan, tako da nikoli ne veš, proti čemu se zbirajo," je množice s transparenti opisal bližnji indijski prodajalec ulične krame.
Bluzenje se je nadaljevalo, s krajšim postankom in počitkom v kafiču, nato sem odpešačila do ulice Madison in se znašla v osrčju Chinatowna. Tam sem kupila iz avtomata vozovnico za bus za $2.25 in počakala na št. 15, ki - kot sem razbrala z zemljevida - vozi direkt po 1st Ave do "moje" ulice. In res, par minut kasneje sem že bila malce severneje in na poti do Petra. Do takrat se je vreme še odločalo, ali bo deževalo ali ne.
Kmalu sva se s Petrom podala v Bed bath & beyond (štacuna, ki jo poznam iz Sex and the city, pa to ni res), ker je moja
Union squareUnion squareUnion square

The market!
postelja, hm, pokvarjena. Pušča. (Gre za napihljivo blazino) Trgovina je na križišču 20. ulice in 6. avenije. Ko sem stopila vanjo in se je Peter zasidral za blagajno za uveljavljanje povračila, so se mi odprla nebesa: tole je ameriška izvedba Ikee and beyond! Samo zaokrožila sem med vsemi policami kuharske robe, servetki, bambusovimi predali, krožniki, kuhinjskimi krpami, organic & local hrano in še čem in bila začarana. Sem se moram nujno vrniti!
Odpešačila sva nazaj, in ker se Petru ni dalo kuhati večerje, sva se kmalu spet pobrala ven še za to. Zdaj je že pošteno deževalo, ampak še vedno, hvala bogu, ni mrazilo. Odšla sva do priljubljene mehiške kantine, jaz sem vzela burrito in ga doma z največjim užitkom (in pekočimi usti) pojedla.

Door to heaven ...Door to heaven ...
Door to heaven ...

or at least one of my favorite stores ever.

7th April 2011

Kale itd.
Yo! Evo, malo sm se pozabavala ;) Kale = kodrolistni ohrovt, po nekaterih virih tudi okrasni oz. listnati Broccoli raab = pa bojda japonska ogrščica Nabaši galore, x

ej hvala. za kale celo vem, ker ga prodajajo na ljubljanski centralni tržnici, ampak imaš svašta enih kaleov, od russian do chinese do ... kdo ve kva. za raab pa pr nas še nism vidla, da bi prodajal. jebiga! :)

Tot: 0.079s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0573s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb