THE END OF ASIA- PHI PHI, KOH LANTA, MALAYSIA &SINGAPORE

Singapore's flag
Asia » Singapore
April 9th 2006
Published: April 9th 2006

naa sitter vi i vaar laante leilighet midt i singapore sentrum. vi har vaert saa utrolig heldig i aa faa laane leiligheten til andrei, som vi moette paa trekkingen i chiang mai- mens han selv er i hong kong. vi kunne ikke hatt det deiligere i hans freshe leilighet- med eget basseng, bar, vaskerom, air-con og skinninterioer 😉 han kommer hjem ikveld, og skal ta oss med ut for aa presentere oss for singapores pulserende uteliv.
ellers elsker vi singapore! det er en nydelig ren, trendy og urban by, med alle slags typer mennesker. vi faar intrykk av at new york maa vaere veldig likt det her.

koh phi-phi- (25.-29.mars):
-vanvittig vakkert! saa maya bay, hvor filmen the beach ble innspilt. vi har altsaa trasket rundt i leonardo dicaprios fotspor. helt nydelig!
alle fikk litt for mye sol paa phiphi, etter at vi fikk laanne luftmadrasser som vi floet paa en hel dag. dette gjorde at vi faktisk ble en dag lengre, ettersom christine var saa brent at hun ikke kunne gaa.........

koh lanta (29.mars-3.april):
-de norske jentene troppet opp paa et muslimsk eid guest house, og hadde noen fantastiske 4 dager paa koh lantas long beach :D vi traff igjen svenskene fra koh tao- vors med amy diamond og kent slaar aldri feil! da vi oppdaget at visumet vaart var utgaatt undret vi om det kanskje var paa tide aa forlate thailand. alle var enige om at dette var en god ide, saa vi rettet kursen mot malaysia.

malaysia- parhentian islands (5.-7.april):
etter en natt + litt shopping i penang, dro vi til noen helt nydelige oeyer paa oestkysten i malaysia. her slappet vi av paa oede strender, spiste god mat, christine, camilla og katrine dykket og fikk sett baade skilpadder og hai(!!).

etter en 14timers busstur, ankom vi singapore og leiligheten. litt vedmodig dro vi fra det deilige strandlivet, men vi gleder oss bare mer og mer til australia som vi drar til paa tirsdag!

*pis out fra singapore

løv u guys!
hey babes!!jee elsker hver gang det kommer noe nytt fra dere! :D shit man så brune dere har blitt!min brunfarge forsvant to timer etter jeg kom hjem til norge, så er litt missunnelig ja hehe I helgen har jeg fått truffet både kine, kristin m.ketil, helene, birgit, karro og jens så nå er jeg klar for å dra på hytta..selvølgelig kommer madde og mari hjem dagen jeg drar hjem til bergen!men men ha det kjempegøy i australia!!kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å se dere igjen!! stor kram

Halloooooo jenter!!
Jeg tar ansvar på meg for å redde deres blogg!! Men jeg tror faktisk, at grunnen til at der er ingen som skriver, er fordi dem er grønne av sjalusi...det blir ihvertfall jeg når jeg sitter å leser og ser... Hjelpes det ser bare helt ufattelig deilig ut der dere er!! Åhr... Jaja, men men, jeg er glad dere får oppleve det! Ta hånd om dere nå da, klemmen!

halla jenter
Se det! ser ikke ut som dere har det jævlig kjedlig der nede. Brune er dere blitt også. Skal lett ta dere igjen! Her hjemme har det vært skikkelig digg idag, men jeg har seff vært på jobb og stått inne. Kult å få melding av deg Malin! hehe blir moro å dere tilbake. Så skal vi lett ha konge party her hjemme hos oss. Hvis dere orker da! Vel nå skal jeg spise lapskaus og flatbrø... KOs dere videre så ses vi om ikke så lenge.... Klem Kim

Hei Katrine og jentene.
Det ser ut som dere har det helt nydelig.Vi gleder oss med dere.... Men det har ikke vært så verst på den franske rivieraen heller, litt nedtur faktisk å komme hjem til en snekledd have. Dere er flinke til å ordne dere med losji jenter, men vær forsiktige da! God tur til Australia, vi gleder oss allerede til neste blogg. Savner deg veldig, spesielt når vi ser bildene Katrine
11th April 2006

Sorry?!
Hej jenter, hvordan er formen? Nä det är John och Calle som är hemma i kylan igen. Jag hoppas ni fick brevet och att ni kan förlåta Jonas... vi har börjat om lekis (dagis, kindergarden)igen och ska försöka bli vuxna till nästa resa. Vi hade kul en kväll, den andra gick väl sådär... än en gång förlåt. www.resdagboken.se alias: efvernor Kram
11th April 2006

dere har blitt vemmelig brune hele gjengen! det ser jo jævlig show ut der nede, men noen må holde hjulene i gang i norge og. skal hilse masse fra pels. han har begynnt å jobbe i usa nå. regner med han blir en ny tradisjon i walt disney senteret. heldigvis trenger jeg ikke å bekymre meg for om han blir brun:) kos dere masse. hilsen fra stavanger
12th April 2006

du store min!
Jøsses, jenter=) vet ikke helt hva som skal sies en gang jeg, blir jo nesten blendet av brunfargen... her snakker vi litt av en tæææn=) lucky bastards, men jeg er seffa kjempeglad at alt går så flott for dere! Dere får kose dere masse, og jeg skal hilse fra Helge, og si at dere må spise på "the pink poodle restaurant" i surfer's paradise, hvis dere skal dit... har ikke så mye å melde, annet enn LOVE YOU GUYS, og catch noen rays for meg;) *kram* fra kristin
14th April 2006

Endelig sett no jeg har lurt på legge as!;)
Hey,hey Jenter...Jo jeg har nå endelig sett de store sekka deres,"for jeg tru da!;)"Lurte flælt på ossen de så ut ,hehe=D...Ellers har jeg vært "innom" en lite party på "Langfredag",men jeg måtte være litt partybrems da!;(,kom så litt brått på så jeg måtte ta det med ro..Ble heller kjent som han som sykla "litt"..Håper dere har hatt en fin og ikke skjip langfredag...Så for dere se om "påskeharren" kommer da!,ikke umurlig det as!;)...Det stinker røyk av kle mine nå!;(..Var det litt røykfult der?,JA!;)..Klemmer fra Anders.Ps: lykke til vidre på reisen..Og kom gjerne med noen overraskelser=),så ska jeg se hva jeg for til her.Har en på gang her da...Du kan få vite det Cristine,vis du holder tett!:)..Ps jeg har lært noen dykketriks,hehe.
17th April 2006

hey chicas!!
how you girlies doing in magical world of oz? just got back from a weekend in penang, relaxing by the beach and back to work once again. It was cool hanging with you all... even if our options were narrowed/limited to a gay bar on a sunday night. hahaha~ (weird)... But as the saying goes... "Its not the place that you are in, its the company you keep that makes a day memorable". do take care of yourselves and keep it touch every now and then as it would be cool to hear how you all are getting along. cheers andre in spore.

Tot: 0.054s; Tpl: 0.018s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0271s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb