WE'RE DIVERS BABY.. SPENDING TIME IN PARADISE..


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand » South-West Thailand » Ko Tao
March 24th 2006
Published: March 27th 2006
Edit Blog Post

uken i bangkok gikk vanvittig fort, og vi hadde en fantastisk uke. med shopping, god mat, uteliv og avslapning var den over paa et blunk. vi avsluttet uken i 64etasje paa sirocco i bangkoks state tower. sirocco er super posh og fiffen av thai-folk spiser der, saavel som businessmenn og glambackpackere, ogsaa kjent som dreamteam. restauranten er kaaret til en av verdens 10 beste barer.

videre gikk turen til koh pah-ngan med fullmoon og bungalower paa nydelige hvite strender. vi bodde paa et utrolig laidback resort, som het orra-warn. om kvelden dro vi til hovedstranden hattrin, for aa delta paa feiringen. blandt 20 000 mennensker greide vi faktisk aa stoete paa baade vaare norske gutter fra bangkok og jannicke og camilla kluge, som vi gikk i klasse med i fjor.

etter 4 dager bar ferden videre til koh tao, som vi forlater i morgen kveld. litt vedmodig ettersom vi har hatt det helt fantastisk her! alle har tatt dykkersertifikatet. i tillegg er katti, camo og chrissi blitt advanced open water divers, ettersom vi tok enda et kurs, med bl.a dypdykk og nattdykk. den siste dagen var advancen nede paa 30meters dyp, og vi dykket tilogmed alene- uten instruktoer. vi har sett nemo, barracodaer, sting-rays og alt mulig rart av tropiske fisk. alle bestod de teorestiske og praktiske eksamnene med glans.
livet paa koh tao er bare straalende. det er utrolig vakkert her, med hvite strender, turkisblaatt vann og herlige mennesker. det tok ikke lang tid aa venne seg til banana pancake, strawberry shake og morgen musli. vi er blitt en stor gjeng paa resortet vi bor paa, nemlig bans diving, og ettersom det alltid er noen som bestaar noe her, er det ikke vanskelig aa finne mye liv og god steming.

*pis out fra de noettebrune


Additional photos below
Photos: 18, Displayed: 18


Advertisement



27th March 2006

Hellu chicas!! åå, det ser ut som dere har det bare helt superperfekt!! misunner dere masse-masse her i kalde norge!! gratulerer med dykkelappen og!! det blir morro til sommeren vettu fua!! dykkings på hytta!! Men dere får kose dere videre, og ha det kjempegøy!! Stooor klem fra Maria.. ps: FUA, hva skjer med ølvommen a? synes den bare vokser og vokser jeg... hmm:S hahahah:P Løøøv ya lots, og tenker masse på deg hver eneste da!! kisses
27th March 2006

Sjalu så det jomer
Å shit man, sitter og sikler på de herlige strendene dere poser så elegant på! Selvfølgelig begynte det å snø, IGJEN, her hjemme, akkurat da jeg var sååå sikker på at vår og sommer var rett rundt hjørnet. Hadde til og med dratt fram skjørt og singletter og var 110% klar for sol og 10 +++ grader! Men neida... Pakket meg godt inn i boblejakka og diverse strømpebukser i stedet. men så kos å endelig høre noe fra dere igjen! Begynte å bli bekymret jeg vettu! Trodde kanskje noen små gule hadde puttet noe snusk i glassene deres; pass på jenter! ;D Det ser så utrolig herlig ut å være på reisen deres! Gratz med divingen alle sammen, si hei til nemo fra meg og at jeg er en STOR FAN!! Kos dere masse mer! Venter i spenning på å få lese neste update av bloggen deres! :D store go'klemmer til alle dere oh-så-lekre-NØTTEBRUNE-jentene mine :D
28th March 2006

savner dere
heihei dere der nede! lenge siden jeg har hørt noe fra dere! ser du som om dere har det strålende! alt ser helt himmelsk ut! cammila, hvordan går det med ørene? overlever de dykkingen?såå morsomt at dere møtte på folk dere kjente!her hjemme snør det sykt mye, lagt seg masse igjen..nå har jeg kommet hjem fra danmark, hadde det super! men vi snakkes da!! sykt gla i deg camilla..klemklem fra bleke meg til brune deg!
29th March 2006

endelig kom det litt oppdateringer her ja! =D ååå lååård, som jeg misunner dere nå! gleder meg til du skal vise frem dine dykker-skills i badekaret når du kommer hjem chrissi.. ;) menneh jenter? er dere på fylla der borte?? hvordan er dagen derpå med kilos tunge sekker? bærumsjenter på backpacker tur.. ;) men alt ser jo bare helt rått ut! her i norge er det dritt vær.. regner og er bare tett tåke.. varmt er det heller ikke.. bleke karo er egentlig ganske klar for ferie i schpain.. Vil nok misunne dere når dere kommer hjem nøttebrune og delicious! savner dere masse, helt utrolig at dere har vært borte i halvannen måned nå.. håper vi hører mer fra dere snart.. :) klem karooo<3 ps. chrissi, kjelleren er heit og ugjenkjennelig når du kommer hjem! =D
29th March 2006

nå har jeg sett
Nå har jeg sett på dykkebildene deres, så vet du det henrikZ!!! Kos dere videre..
31st March 2006

Hei Christine Damn så misunnelig jeg blir når jeg sitter og ser på bildene deres!!! Det var akkurat en sådan tur vi hadde ;o) Vi prøvde å holde oss fra mushroom-omelett, men Sang Thip og Singha ble inntatt i rå mengder! Når skal dere videre og hvor? Nyt turen og husk å skrive dagbok. Jeg tripper fortsatt når jeg leser i min, og det er 8 år siden jeg var avsted...... Maja
1st April 2006

Hi there
Hej tjejer... Ville bara skicka en liten halsning fran mig... Skot om er Andy... :D
1st April 2006

En liten hilsen!
Hei! Ville bare sende en liten hilsen her fra nord. Ser ut som dere koser dere kjempe masse, og det er bra! Håper dere får en flott tur videre! Over og ut! - Daniel
7th April 2006

Shalom jenter!
Sabbat Shalom!kom hjem fra tre uker i israel i går!og det første jeg gjorde var seff å sjekke bloggen deres hehe godt å se at dere forsatt har det bra!!grattis med dykkersertifikat, det er skills vet dere! :D litt lettere å se på disse bildene når jeg vet at jeg også svømte med nemo-fisker og solte meg for bare to dager siden..Har opplevd sykt mye i israel, alt har gått i ett. Har Vært i alt fra graven til jesus i jerusalem,besøkt militære baser på vestbredden, snorklet i egypt, duppet som en dupp i dødehavet, ridd en snublete kamel i ørkenen og kjent utelivet i eilat osv. skjønner nå hvor mye dere egentlig opplever på tre måneder!i påsken skal jeg på hytta..skulle ønske dere var hjemme!!savner dere jentene mine!!stay cool
7th April 2006

....kommer du snart hjem eller??......

Tot: 0.041s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 19; dbt: 0.02s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb