AUSTRALIA AT LAST- MELBOURNE!!

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne
April 17th 2006
Published: April 17th 2006

endelig kom vi frem til australia!! etter to måneder med 40 grader, ble melbourne en kald opplevelse. men det skal sies- melbourne er en helt fantastisk by. vi vandret rundt i byen, spiste mye god mat, nøt cafe livet og på kveldene eide vi dansegulvet på et av verdens største kasinoer: crown. det var en helt vanvittig opplevelse!

etter melbourne reiste vi til newcastle med buss. vi bodde hos ola og arnstein, to fete trøndere som studerer her!

i kveld drar vi videre opp mot byron bay- og vi gleder oss helt sykt!

*pis out from down under, for denne gang

17th April 2006

Hei jenter!!
Å, gjett om jeg er misunnelig nå a! Det så helt sinnsykt deilig ut med strand og sol og, ja og hva skjer med brunfargen a!!? Kan jo gå i ett med befolkningen i Afrika dere nå;-) Her hjemme begynner snøen endelig å forsvinne, drar tilbake til skolen imorgen tidlig. Gleder meg til dere kommer hjem, det blir gøy å høre om alt dere har opplevd som har blitt sensurert på bloggen hehe:-) Glad i dere alle sammen! Klem fra meg
17th April 2006

hajoooo
tittei christine mor!! shit man dude så gøy det ser ut alt det dere gjør... bæææ.. har tenkt på det lenge og er flau over at dette er første gangen jeg skriver.. er ikke lenge til dere kommer hjem heller.. men tenk, jeg har nå vært i hellas noen dager, og en natt begynte jeg å drømme om deg.. haha.. så da var det på tide å si hei!!:) hei hei!!:D du har utrolig mye du må fortlle når du kommer hjem!! og det blir deilig å få deg tilbake på rimi.. bavk in buisness:P tralalalaaaa.. håper dere koser dere masse masse! noe jeg egentlig ser dere gjør!! klememr fra kali :)
21st April 2006

ååå, fy fader som jeg misunner dere! skulle gjerne vært med dere nå altså! men nå har det faktisk begynt å bli litt vår her hjemme, og litt varmere her også=) tenk at min søster har svømt med hai! fått en helt ny respekt for deg nå altså, chrissi ;) barske køss<3 håper dere har det smashing down under, og at dere oppdaterer bloggen snart=) stooor god klem fra karo<3
23rd April 2006

løøøv from me :)
hello! lård så flotte og tænna jenter dere er! kos kos med oppdateringer, fikk ikke helt med meg at de hadde kommet, så litt sen med comments... sorry! men dere fikk mld da.. Madde og Mari er jo hjemme! Men gleder meg utrolig til å få dere tilbake også! får jobbe med min egen farge mens det er litt sol her jeg da, ikke at det er så mye akkurat, men jeg har hvertfall sett den skinne!!! :D Men kom hjem snart da til pølsefest i anledning 17 mai som dere akkurat går glipp av... løøøv u all! kos dere masse!

Tot: 0.156s; Tpl: 0.011s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.1323s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb