SKYDIVING IN BYRON BAY!!!!!


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Byron Bay
April 24th 2006
Published: April 24th 2006
Edit Blog Post

fy faen!!
i et litt smaa impulsivt oeyeblikk bestemte vi oss for aa skydive. hmm, hvilken hoeyde skulle vi naa velge..?? vi kunne velge alt fra 20- 70 sekunders fritt fall. stedet vi booket fra hadde spesial pris paa 14 000 fot, altsaa 70 sekunder. vi er da backpackere, saa tenkte med en gang - budsjett. saa oekonomiske som vi var, kjoerte vi paa med 14000 fot, billigst, men ogsaa det hoeyeste som overhodet er mulig aa hoppe i australia.... jadda...

pissenervoese og vettaskremte troppet vi opp paa byron bay skydivers loerdag morgen. det at det smaaregnet og var overskyet roet ikke akkurat ned vaare overtroiske nerver. men ingen grunn til bekymring. da vi saa bestemor hoppe foer oss, tenkte vi at det her skulle vaere piece of cake. magen var ikke helt enig med oss da flyet lettet og vi satt 12 stk i et knoeta lite propellfly.

vi saa ned mot bakken og gispet litt- det var sabla hoeyt! vi sa det til instruktoerene at 'oh my, this is really high!' da saa de litt rart paa oss og bemerket at 'sweethearts, we're at 3 now, we have another 11,000 feet to go' :D

mens vi steg satt christine og katrine og proevde aa roe ned nervene, da de plutselig saa at malin var allerede ute av flyet. en etter en ramlet vi ut, og noet vaare oekonomiske fantastiske 70 sekunder med fritt fall!! fy faen!!! det er uten tvil noe av det feteste vi har gjort i hele vaart liv!!!




..ellers...
naa er vi ankommet surfers paradise etter aa ha tilbragt noen fantatiske dager i byron bay. vi koste oss masse og skulle veldig gjerne ha vaert der lengre! men vi har et tettpakket program foer vi ankommer cairns, saa er ikke sikkert vi faar oppdatert paa en stund. vi faar se 😊 planene vaare fremover er hvertfall:

-brisbane
-3dagers camping paa verdens stoerste sandoey- frasier island.
-chill out i byen 1770
-seilbaattur over 3 dager med 15 andre paa whitsundays
-bl.a dykking paa magnetic island paa great barrier reef
-cairns
-sydney

vi gleder oss til ett heidundranes program naa fremover :D

*pis out fra surfers'




Additional photos below
Photos: 13, Displayed: 13


Advertisement



24th April 2006

Gale jenter..........
Dere er gale jenter.... , men vi er jo ganske stolte av dere også da. Sympatisk av dere å ikke fortelle det før dere var vell nede på bakken igjen. Nyt tiden, for snart kommer hverdagen med jobb og jobb....
24th April 2006

Heyyy Fo!!! Takk for smash hilsen i gjesteboken min!! Ble nesten litt rørt jeg:P Og JAAA!!! jeg vet hvem den barskeste, tøffeste, kuleste, råeste personen er!!! IT IS YOU!!! Sorry as Pappa, du er nå nedrangert til annen plass!! Er det noe du ikke gjør eller Katti? Tror mamz ble litt stressa da hun hørte om det. "Er søstera di heelt gæern eller?" Jeje, syntes det var skiitkult jeg:D Her hjemme er det bare eksamen som gjelder, men tenker seff på deg hver eneste dag!! Jeg savner deg bare så innmari mye!!! Come home to me!!! Loooove you to pieces, Fo!!! Stooor klem fra Yndlingssøster:D
24th April 2006

Herreguuuud.. var imponert da dere hadde dykket med haier, men geeez nå ser jeg opp til dere altså! ;) det så utrolig kult ut!! Dere var jo også utrolig sexy i de flotte fallskjerm klærne, og med huden sugd bakover! ;) supert chicas! =D
24th April 2006

Syke Syke mennesker :D
Hei Hei ! Lenge siden jeg har kommet iinn på bloggen deres, faktisk første gang siden bangkok (for første gang). Men ser a ut som dere har det jævli gøy, må si jeg misunner dere :D Har det sikkert 10 ganger som oss her hjemme... SKIKKELIG nedtur å se å gøy den jævla RUSSEN har det :D ikke noe godt å vite at det aldri skjer igjen :D Det var en syk tid :):) MEn dere må få oppdatert mer, morsomt å lese, kos dere MASSE :D Klem fra Martin :D
24th April 2006

Tokiga flickor
hej, på er alla. Lørdagen blev inte som vanliga lørdagar. telefonen på morgonen som ringde från Australien...... vi har hoppat från 14 000 foot, 70 sekunder i fritt svæv.... Ni er tuffa och jag tycker att ni er mycket modiga. Tuffa bilder! Fraiser Island er en fantastisk ø med sandberg i olika færjer, tropisk regnskog, fantastiska sanddyner, ni kan glædja er!!!! Njut och upplev massor av ting på resten av resan vidare.
24th April 2006

Oh my goodness gracious
herregud! det der så rimelig over the top fett ut! hoh! nærmeste jeg kommer morsomme ting om dagen er at jeg skal være med på det superseriøse tv2-programmet FrokostQuiz neste torsdag=) har så lite penger, hadde vært litt najs å vinne litt...¨så jeg meldte meg på for gøy.. haha.. meg og pia haraldsen liksom..hoho... kos og klem fra en vårlig hovedstad
25th April 2006

Wow, shit nå er jeg imponert!!
Dere imponerer stadig, men det der hadde jeg ikke i min villeste fantasi forestilt meg en gang. Tror nok ikke jeg hadde turt! Får angst bare jeg skal gå over brua over elva, fem meter rett ned liksom;-) Dere er supertøffe! Camilla, du har jo bursdag veldig,veldig snart:-) Så da håper jeg at du får feira skikkelig, tviler vel egentlig ikke på det hehe;-) Grattis med dagen vennen! Glad i dere alle sammen!! Hopp og klem
25th April 2006

Go girls!!
Sykt... Dette er drømmen, men var jo ekstremt hvor høyt dere skulle opp!! hadde hoppet av underveis jeg:) Men dette er noe dere kommer til å huske det lenge! Kjempe gøy å følge med på alt dere gjør, dere lever jo omtrent i paradis uansett hvor dere er! mens dere slikker sol og dykker, er det snart eksamens tid her!!Nyt resten av turen, kos dere masse, for det blir nok nedtur og komme tilbake til Norge... Klem klem
26th April 2006

Er såååå glad i dere!
Glad dere kom helskinnet ned alle sammen jeg, tror det kunne blitt et hardt møte med bakken=P Savner dere kjempemasse, vi får ta igejn den tapte tiden når dere kjem heimat;) snart 20 nå Camilla, stooooor jente! Dere får feire med fest, fyll og fanteri, ikke det at det pleier å være et problem;) Dere koser dere vel i sommerværet dere, kan ikke si det samme her i kalde nord... Regn, tåke og gråvær:S Vel vel, skulle bare si hei jeg, klæmma fra søvik
27th April 2006

Cool blog
Allthough i dont understand a word of your website, it looks like a cool blog. Some awesome pictures from the skydive. I still have some pictures from back in the hostel, i ll email them when i get back home. Have fun on your further travels, it was a pleasure meeting you! See ya Bob
28th April 2006

bursdagsbarnet vårt!!!! 20 år
heeeei millan min!!! gratulerer med dagen! hvordan er det å være 20???hvorfor har du ikke på mobilen, skru den på, jeg vil snakke med deg, mamma og pappa begynner å bli litt beskymret!!!sykt gøy at dere har hoppet, men det er helt sykt skummelt! hvordan turte du det, hadde aldri jeg turt!!!ser sykt opp til deg ( DERE ) nå!!!klemklem fra meg!
29th April 2006

Syyyke jenter :) Stolt a dere, virker som dere koser dere, det er godt å høre :( idag er det kick off på tryvann :( jævli skuff å ikke være der i år, men men :) life goes on, kos dere videre da :) klem Martin
29th April 2006

Næ så kuuuuult! dækern meg misunnelig nå, jæ vil også stupe mot bakken i full fart (klistret til en potensiell hunk...)! Ufattelig nice snaps i lufta av jentene mine :D. Herregud, er allerede i mai jo! Snart får jeg se mine herlige brune smårips igjen, blir så kos att! Kos dere masse mer! smask og dask fra chip
12th May 2006

Faan va schysst sida ni har, ser skikkelig pene ut..=) Har vart kul att traffa er, ses i Oslo i sommar for lite mer ganghang!!
16th May 2006

faen i helvete!
å herre min hatt. jeg er helt sjokkert at det går ann. fy søren jeg er imponert! gleder meg til å se dere på lørdag!!!!!!!!!!!!! store klemmer!
19th May 2006

borte bra, men hjemme best... eller? ;)
Da var vi hjemme igjen, gud som tre måneder har gått fort... men i alle fall Tusen tusen takk for en helt fantastisk tur jenter!!! Kunne ikke hatt det bedre =)
20th May 2006

åh mein gått valtah- jeg savner dere!!
å gud bedre meg hvor rart det er å ikke være rundt dere 24/7 lengre!og nå som jeg har spist melkesjokolade, brunost, drukket melk og sovet i sengen min- hva skjer nå?? jeg er rastløs... gud bedre hvor jeg er rastløs! :D jeg vil også takke for en helt fantastisk tur med dere grom'jentene mine- er helt utrolig at den er over allerede. alt vi har sett, gjort og opplevd- dreamteam'06 satte standarden! tusen klemmer fra Christine
20th May 2006

Fy F***
Dere er noen tøffe jenter, tror jeg sko hatt maaangen penger for å hoppet i fallskjerm:D Kongebra!!

Tot: 0.072s; Tpl: 0.014s; cc: 4; qc: 37; dbt: 0.0485s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1024kb