What happens in Vegas...

Published: March 13th 2010

111

Klar, parat til at tage afsted.. Vegas here we come!

... Stays in Vegas

Er det ikke det man plejer at sige? Jeg vil nu alligevel gerne berette om vores helt utrolige tur til Vegas denne weekend.

Torsdag - klar, parat til at tage mod Sin City (syndernes by)
Torsdag morgen blev bilen hentet ved den lokale biludlejer, som var så sød at give rabat. Vi fik derfor en 7 personers bil til 300 dollars i alt og med ubegrænset antal mil. Bilen blev straks pakket og vi var klar til at køre. Vi var alle MEGET spændte på turen og især at se Las Vegas med vores egne øjne. Vi havde brændt nogle cd'er med både danske og udenlandske sange, så vi havde noget at synge med på😊
Undervejs på køreturen, som mest gik lige ud og på motorvej, holdte vi nogle få stop. Med 6 piger var det ofte nødvendigt at holde "tisse-pauser", men vi havde også købt en masse vandflasker til turen, så vi kunne få noget væske. Vi kørte igennem ørkenen og det var utrolig flot. Det var lidt mærkeligt at køre rundt ude i ingenting, men også en fantastisk oplevelse.

Da klokken var omkring 4- halv 5, ankom vi til Las Vegas😊 Vi kørte direkte hen til vores hotel Flamingo, så vi kunne få vores bagage op på hotel værelset. Vi havde hjemmefra bestilt et værelse med to queens bed hvor vi 3 og 3 skulle sove. Derfor havde vi kun booket 3 personer ind på værelset, så det hele blev en del billigere. Det er meget normalt at gøre i Vegas! Værelset var fint, ikke noget specielt - men meget udemærket. Vi var lidt trætte efter den lange biltur - turen tog ca. 5/6 timer. Men da vi havde bestilt en limousine tur kl 9, skulle vi skynde os at finde et sted hvor vi kunne spise noget mad. Derfor gik vi ned i den nærmeste restaurant på hotellet og bestilte noget at spise. Da vi sad og kiggede os rundt, kunne vi sjovt nok kun se personer over 50+! Vi var åbenbart kommet på pensionist-hotellet! Det grinte vi lidt af, for der var ingen unge mennesker nogen steder. Flamingo er også et af de ældre hoteller i Las Vegas, men hoteller ligger super godt i forhold til de andre hoteller og The Strip. Derfor valgte vi hjemmefra Flamingo - dog havde vi troet der var lidt flere unge mennesker - men nej😊!
Da vi havde spist skyndte vi os op på værelset for at gøre os klar til vores limousine tur, som ville vare 1 time. Vi havde også bestilt champagne - det hører sig til! I kan sikkert forestille jer hvordan vores værelse så ud, efter 6 piger havde været i gang med at rode i kufferter og tasker og prøvet diverse kjoler og toilet ting ud over det hele. Det så virkelig farligt ud! Men vi kom ud af døren og limousinen var klar ved døren😊

Vi havde en super time hvor vi kørte lidt rundt og bl.a. holdte vi ved Bellagio hvor vi så springvandet der dansede til musikken og vi kørte også ud til by skiltet, for at tage billeder! Det var en super fed tur - vi følte os lidt som stjerner. Efter turen tog vi tilbage på værelset for at finde ud af hvad vi nu skulle. Vi blev enige om at tage på Bellagio, da det er et super fedt hotel og det lå tæt på Flamingo. Da vi kom ind på hotellet blev vi straks headhuntet af en vip-host, som straks kom hen til os og spurgte om vi ikke ville med på The Bank, som er hotellets diskotek. Vi kom foran i VIP køen, og blev fulgt op til et bord hvor vi fik gratis drikkelse hele aftenen, samt han blev ved med at sige til os, at vi bare skulle have en god aften og hygge os! Vi blev virkelig forkælet og fik hvis det man kan kalde stjerne behandling😊
Ejeren af kasinoet på hotellet kom også over til os, og så festede vi også lige
med ham resten af aftenen! Det var lidt surrealistisk! På et tidspunkt blev vi flyttet til et andet bord, da der var nogle andre, som gerne ville have os over til dem. Det hele foregår lidt på en anden måde i Vegas. Man skal købe bordene og det er ofte kun fyre som har penge. Pigerne bliver flyttet lidt rundt efter behov - det lyder meget mærkeligt, men sådan fungerer det altså. Det er noget vagterne og VIP-værterne bestemmer, og selvfølgelig de gæster som gerne vil have selskab. Ved det nye bord fik vi således champagne med jordbær, og hele aftenen brugte vi piger ikke en eneste øre! Det var en super god aften, og vi fandt meget hurtigt ud af, at Vegas er en MEGET diskrimenerende by ihvertfald hvis man er fyr! De får ingenting og skal betale for alt! Men da vi er piger - tænkte vi selvfølgelig ikke nærmere over dette - vi nød det bare i fulde drag😊!

Fredag - dagen derpå, hurra for lækre buffeér
Fredag tog vi på Cæsaers Palace for at spise frokost buffet. Vi kom først i seng omkring kl. halv 5 - så vi var alle pænt trætte og sultne. Maden var lækker og forholdsvis billig. Desværre var servicen ikke særlig god. Efter vi havde spist ville vi finde M&M's land, som er en kæmpe butik kun med M&Ms'er! Vi gik op og ned af The Strip, da vi ikke lige kunne huske hvor den lå henne. På den måde fik vi også set lidt, men da vi havde set det vi skulle se, var vi alle meget trætte. Vi var enige om at gå hjem og få en bette lur, før vi igen skulle afsted😊 Vi sov et par timer og var friske igen. Vi bestemte os for at tage på Mirage, hvor klubben hed Jet. Det skulle også være rigtig godt. I løbet af dagen var vi blevet headhuntet af rigtig mange forskellige VIP-værter på gaden, som har til job at finde piger der gerne vil komme gratis ind på diverse diskoteker. De får penge, hvis man tropper op. Dvs. at vi havde rigtig mange forskellige kort og telefon numre på de forskellige værter, så vi kunne faktisk bare vælge hvor vi helst ville hen. Alle steder lovede de gratis indgang og gratis drikkelse. Inden vi tog på Mirage, tog vi hen på hotellet Venetian, da alle vores svenske venner herfra San Diego boede der. De inviterede til forfest og vi tog derhen først. De boede super flot, en del flottere end vi gjorde, men så betalte de også en del mere end vi gjorde. Så det passede nok meget godt. På et tidspunkt tog 5 af os danske piger videre til Mirage, men da vi kom hen til køen så det lidt uoverskueligt ud. Der var kø og vi kom lidt sent. Men vi kom ind og det var også et rigtig fedt sted. På et tidspunkt kom alle svenskerne og også nogle tyskere. Så vi var en ret stor gruppe fra Skandinavien (og tyskland). Det var meget hyggeligt og jeg lod egentlig ikke rigtig mærke til de andre gæster derefter.

Lørdag - dagen, dagen derpå; øv jeg er blevet syg
Det var meget hårdt at komme op lørdag, men vi var meget meget sultne - så der var ikke noget at gøre. Vi havde lyst til at spise på Bellagio, da vi ville prøve noget andet. Desværre var køen helt vild lang da vi kom. Mindst en time ville vi komme til at stå i kø og det kunne vi slet ikke overskue på nuværende tidspunkt! Vi har siden hen fundet ud af at maden på Bellagio skulle være et af de bedste steder i Vegas. Nok derfor køen var så lang. Derefter gik vi på Bally's - et hotel liggende lige ved siden af. De havde desværre ikke nogen buffet, så vi gik videre igen. På daværende tidspunkt var vi ved at være lidt små irriterede og vores maver var meget meget sultne. Til sidst endte det med at vi gik tilbage på Cæsaer Palace, da der ikke var kø der, og maden var god. Da vi havde spist gik vi hjem og tog en lur. Vi havde mistet meget søvn de sidste par dage, og det kunne mærkes på kroppen.

Chippendales - det er "bare" mænd
Om aftenene havde vi besluttet os for, at tage ind og se Chippendales showet - det synes vi var den ultimative afslutning på vores Vegas tur😊 Tidligere på dagen havde vi forhørt os omkring billetter, og havde fået af vide, at vi bare skulle møde op på hotellet Rio lidt før forestillingen. Da vi kom hen til Rio, var der desværre udsolgt til forestillingen kl 8! Vi kunne egentlig også have sagt os selv, at lørdag aften kl 8 var en meget populær aften - men det havde vi ikke lige tænkt nærmere over!
Vi var meget skuffede, da vi havde sat næsen op efter at komme ind, MEN vi gav ikke sådan op! Vi gik op til det sted hvor showet blev holdt og spurgte os frem, om der alligevel skulle være nogle ledige pladser. Vi blev nødt til at vente til at showet gik i gang, så de kunne se om der var nogle der ikke dukkede op alligevel. Vi ventede gerne😊!
Vores stædighed gav pote og vi fik alle billetter - endda til halv pris! Desværre havde jeg det stadig dårligt, men det ville jeg da ikke gå glip af. Det var virkelig et fedt show og
999

Örken!
tror ikke det kunne være bedre andre steder end Vegas!
Bagefter showet ville vi have lidt at spise, da vi ikke havde fået noget siden frokost. Vi tog derfor tilbage til hotellet, for at finde noget mad. Da vi havde spist, blev jeg nødt til at gå op og ligge mig på hotel værelset. Jeg havde svedeture og feber, så det var nok det mest rigtige. Jeg prøvede virkelig at holde ud, da det var mega surt at ligge syg lørdag aften i Vegas - og vores sidste aften! Men der var ikke noget at gøre, jeg kunne ikke gå med videre. Det eneste jeg var rigtig ked af, var at vi tidligere på dagen var blevet inviteret op i en suite på Caeser Palace af et par fyre, og der havde vi planlagt at tage hen senere. Jeg ville så gerne have set suiten, da det var den 2. største på Caeser Palace. Heldigvis har pigerne senere fortalt mig, at den var flot men at den ikke var noget særligt + ham der boede der var rigtig rigtig irriterende! Så jeg gik heldigvis ikke glip af noget stort. Torsdag aften blev vi også inviteret op i en suite på
101010

On the road..
Bellagio og den var super flot. Der boede kun to og de havde hver to king size senge samt tre badeværelser i alt! Og så havde de den flotteste udsigt ud over byen. Det var virkelig en flot suite!
Men mens pigerne var ude lørdag, lå jeg altså hjemme på hotellet med feber. Øv øv.

Søndag - vi skal hjem til San Diego og det skal være NU!
Søndag skulle vi være ude af hotel værelset kl 11, og pigerne kom først i seng ved 6 tiden. Jeg var stortset også vågen det meste af natten, da jeg ikke kunne sove. Det var meget svært for alle at få pakket og komme ud - men det lykkes. Alle havde det dårligt og vi blev enige om at gå en tur og finde noget at spise. Ingen var på det tidspunkt i stand til at køre. Vi fik noget mad og sad nogle forskellige steder, før Anneline kunne køre. Da vi kom ud af byen, var der kø i rigtig rigtig lang tid. Alle skulle åbenbart hjem nu og for os kunne det ikke gå stærkt nok. Vi havde dog lige 5-6 timer foran os! Hjemturen gik godt og vi holdte kun nogle få steder.

Men alt i alt var det en super god tur - vi fik oplevet nogle ting, som vi aldrig ville have oplevet andre steder. Det er også svært at beskrive stemningen i byen og hvordan vi oplevede de forskellige ting. Men vi har allerede fundet en ny weekend hvor vi kan tage afsted igen, da der var rigtig rigtig mange ting, som vi IKKE nåede at opleve! Vi prøvede bl.a. ikke at spille, og det er lidt skørt når vi var i byen, som er kendt for gambling! For hotel + limo tur kom jeg af med 415 kr for tre overnatninger - det er billigt! Derudover brugte jeg kun penge på mad, og da vi næsten kun spiste én gang om dagen var det heller ikke mange penge man brugte på det. Vegas we will be back😊!

1515

Meget maerkeligt navn - der blev snakket meget om selve udtalelsen.
1616

Saa er det tid til en pause ude i den smukke natur..
1919

Vi er alle super glade!
2020

Hvor er vi egentlig henne??

18th March 2010

Great posting!
Hi Kamilla. I don't know if you speak English, but from your photos I see that you're here in the US. I hope you're enjoying the Wet coast! Happy, safe travels to you! Heather dirty-hippies.blogspot.com

Tot: 0.1s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.036s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb