PACIFIC BEACH!

Published: February 1st 2010

Er nu officielt en "Pacific Beach-beboer"

Nu sidder jeg så på mit nye værelse, i min nye MEGET store seng og egentlig nyder tilværelsen! Har haft en rigtig dejlig dag med masser af solskin og skønne mennesker. Ved middagstid tog jeg sammen med Maya, Rikke og Anneline - og Hannah (svensker) ned til Mission Bay, som ligger 5 min. gang herfra hvor vi bor. Vi skulle ned og ligge i solen ved vandet. Det var lidt absurd at kunne ligge i bikini her, mens der er sne hjemme i DK. Men skønt var det😊! Dog var der stadig en kølig brise, men det er jo kun januar..

Sidst på eftermiddagen kunne jeg så endelig flytte mine ting ind på mit nye værelse. Den sidste nat sov jeg hos pigerne inde ved siden af, da mine nye roommates havde besøg - og hun brugte "mit" værelse. Men det var helt i orden, da jeg reelt ikke må være her i lejligheden før d. 1 februar. Havde pænt spurgt min nye udlejer Terry, om jeg evt. måtte flytte mine ting ind et par dage før d. 1. februar - men fik et klart svar "No". En striks bette dame. Så da jeg i lørdags havde skaffet kørelejlighed, kunne jeg heldigvis sætte mine ting ind hos pigerne "next door" - der hvor jeg også sov igår😊 Det var rigtig dejligt jeg måtte det.

Hertil aften spiste jeg sammen med Maya, Rikke og Anneline (kaldes fra nu af "pigerne") og bagefter fik jeg pakket de sidste ting ud på værelset, samt redt seng og diverse andre ting. Da jeg var færdig med det, så jeg en film sammen med pigerne (Legends of the fall) og da den var slut gik jeg så tilbage til "min" lejlighed og fik snakket lidt med Josefin og Helene, som er mine nye rommates. Er sikker på vi nok skal få det rigtig godt sammen, da jeg kan mærke at vi allerede "swinger" godt sammen😊
Generelt en meget social dag, men det har været rigtig dejligt.

Hval-sightseeing vs. Ikea
Imorgen har pigerne og jeg planer om, at tage på hval- sightseeing, hvis vejret er godt. Det skulle hvis være helt fantastisk, så det skal vi opleve. Vi skal ikke i skole, da vi kun har timer tirsdag, onsdag og torsdag. Men hvis ikke hval turen bliver til noget, overvejer jeg at tage en tur i Ikea, da jeg fx ikke har noget sengetøj der passer til "amerikanske" dyner og puder. De har en lidt anderledes størrelse end danske dyner og puder. Man sover faktisk mere med et lagen under et sengetæppe😊 Derudover vil jeg måske gerne have et spejl på værelset. Må erkende at det er en ting som jeg har svært ved at undvære!

Skal nok uploade en masse billeder af værelset, lejligheden og de lækre omgivelser, så snart jeg har fået taget lidt flere😊

1st February 2010

Hej min søde Kamilla .. Hvor er det dejligt at høre du har det så godt.. Og at du synes der er godt i USA! Selvom misundelse er en grim ting, må jeg indrømme jeg er ret misundelig over du bor ved vandet i godt vejr! :) Jeg savner dig rigtig meget, og glæder mig til at læse mere om din tur på bloggen (go' opfindelse) .. Knus din Maria ..

Tot: 0.064s; Tpl: 0.007s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.0317s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb