tuttujen tapaamista

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
March 17th 2006
Published: March 17th 2006

kuka sitä nyt aamulla nukkus, ku ei oo mihinkään kiire.. no en me ainakaan! aina pitää nousta joskus ennen kasia. Noh mut sai sit soitella suomeen, ku siel oli myöhänen ilta. Tänään oli sit posti päivä. Eli paketit piti viedä postiin. Ensimmäiset sellaset. Ainakin yhdet vielä joutuu lähettään... 😉 tavaraa kun tuntuu kertyvän. Ja pari postikorttiakin piti postittaa. sit vaan hengailtiin kotona, tehtiin sudokua ja kirjotettiin opettajille kokemuksia harjottelusta.
Olin sopinu kahdeks tapaamiseen central stationille. Mun tuttu viime kesän Skotlannin Rallista tuli nimittäin keskiviikkona Sydneyhyn. Kicki (Ruotsin tiimistä) odottelikin meitä jo asemalta. On se niin hassua, kun joutuu lähtemään toiselle puolelle maapalloa, jotta näkee tuttuja! Meillä oli ihan mukavaa. Mentiin kahvilaan ja otettiin leivokset sekä mulle kaakao vaahtokarkeilla ja Minna halus cappuccinon. 😊 siinä vaan sit juteltiin ja puhuttiin rallista. Minna tais olla vähän pihalla, kun ei oo ollu siel mukana, mut kyllähän se sit kyseli väliin kaikennäköstä, että pysy vähänkään kärryillä.. 😉 mä tiedän.. mun mukana on toisinaan vaikea pysyä.. sit käytiin vähän käveleskeleen China Townissa. Ostin sieltä sellasen 1000palan palapelin. Nyt saa Minnakin vähän mielenrauhaa, kun mä en oo koko ajan äänessä.. :P
Kickin piti sit lähtee kavereidensa luo ja me käveltiin asemalle. Pitihän siitä ostaa pari t-paitaa, ku ei ollu ku 3dollaria! kohta joutuu lähettään toisen paketin kotia!
iltasuunnitelmissa elokuvan kattelua ja palapelin kokoomista.. eihän sitä perjantaina voi kymmeneltä vielä mennä nukkumaan! 😊

17th March 2006

Siis törkeetä
Siis sää et oo ees lähettäny tekstiviestiä että oot lähteny toiselle puolelle maailmaa ;) - en oo käyny bytheway kattoon mun yahoo mailia vähään aikaan... Pijä hauskaa.

Tot: 0.047s; Tpl: 0.016s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0254s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb