kiinalainen päivä

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
March 18th 2006
Published: March 18th 2006

naapurit rupes riehuun tänään puutarhassa vasta kymmeneltä, mutta nämä reippaan suomalaistytöthän heräs jo kahdeksan jälkiin :D päätettiin sit lähtee katteleen kiinalaista puutarhaa. Mäkään en oo sitä viel nähny! 😊 se oli aivan ihana! siellä oli niin kaunista ja rauhallista. vaikkei se kovin iso ollu, niin kyllä me saatiin siellä aika hyvin kuluun kuvatessa. Sieltä ois voinnu vuokrata kiinalaiset prinsessa puvut puolekstunniks ja kuvata itteensä ympäri puutarhaa. Oltas haluttu tehdä niin, mut sit ois pitäny olla joku kolmas kuvaamassa meitä. se ois ollu ihan tyhmää ottaa kaikki kuvat yksin!
sit siinä vieressä oli joku festival indonesia. Käytiin siellä sit vähän pörräämässä ja kattelemassa mitä ne touhuaa. siellä sellanen yks ihana pikkutyttö laulo jotain mitä me ei ymmärretty.
Sit aateltiin käydä vähän maisteleen kiinalaista ruokaakin, kun kerta oltiin käyty kiinalaisessa puutarhassa. Otettiin sitruunakanaa ja riisiä. Se oli todella hyvää! Minnan eka kerta kiinalaisessa! 😊
sit piti käydä pyörähtään Paddy's marketilla pikaseen. ei meille montaa pussia jääny käteen...
Kotona sit kateltiin Disney kanavalta Maa aikojen alussa (en tiä monesko osa) sekä Mighty Ducks 2. Suvi taas vähän eläyty elokuviin.. toivottavasti naapurit tykkäs! 😉
Wendy kävi meille kertoon, että lämminvesivaraaja on ihan rikki ja ne joutuu hommaan uuden joka tulee vasta maanantaina. eli siihen asti ollaan ilman lämmintä vettä.. kylmä suiku on jotain kamalaa! hyrr!!! mut naisen on tehtävä mitä naisen on tehtävä! :P

Tot: 0.094s; Tpl: 0.014s; cc: 11; qc: 44; dbt: 0.0659s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb