viiminen yhteinen työpäivä leikkurissa!

Oceania » Australia » New South Wales » Concord
March 16th 2006
Published: March 16th 2006

mä oon alkanu näkeen ihan hönttyjä unia.. tai siis ihan hyviä unia ja aamulla harmittaa ku kello soi! viime yönä näin unta Hunkseista.. Minna saa sit nauraa mulle, ku kertoilen uniani.. 😉 Mentiin jotenki ihmellisesti asemalle muutaman minuutin etuajassa ja kerettiin aikasempaan jatkojunaan, jolla oltiin sit töissä jo puoltuntia aiemmin. Tehtiin oikein 8,5h päivä. 😉 jee!! Oltiin aamu kattelemassa silmäleikkauksia. Yhdessä ne poisti kaihia (ainakin niin arveltiin) ja kahdessa ne tasas silmänpainetta. Saatiin salissa auttaa niitä hoitsuja. Kiinnitettiin kirurgien steriilit takit sieltä takaa ja autettiin laittaan steriilejä pusseja pöytien päälle, eikä edes kontaminoitu niitä!! :D Sit saatiin hoitaa yks silmäpotilas heräämössä. tai siis tehdä sen tarkkailut ja kirjata.. 😉 ja mehän ei saatas kirjata, ku vain rekisteröidyt sairaanhoitajat (=RN) saa tehä ne, ku ne on laillisia dokumentteja. Mut mikäs siinä ku lupa saatiin. Se Julia onki ylimukava! se anto mun letkuttaa. ja Minna oli saannu kans letkuttaa. Näiden tipanlaskijat on vähän erilaisia ku suomessa. Ja kauhistutin kaikki kertomalla, et Suomessa opiskelu on ilmasta, valtiolta saa opintotukee ja asumistukee sekä koulu maksaa siitä, että meet ulkomaille harjotteluun. 😉
Torstaihan on yleinen shoppailupäivä, niin päätettiin vierailla Chatswoodissa, kun se varmasti on auki. Junassa yks hyvännäkönen mies tuli istuun mun viereen. "You are from Finland. Right?" mitäh?! ensin hyvännäkönen tyyppi istuu mun viereen ja sit se puhuu mulle. ÄÄK!!!! ei niiden kuulu puhua meille! noh se oli ollu Rotareiden kautta vaihdossa Suomessa, niin se tunnisti kielen, ku jutskailtiin. Se oli oikein mukava heppu! 😊
Chatswoodissa kierreltiin kauppoja ja ostettiin Prezel Worldista prezelit eli sellaset rinkulat. ( kati, niitä on tääl vielä!) nami! Mut ei me oikeestaan mitään sieltä ostettu, ku ei ollu rahaakaan mukana paljoo, ettei tuu tehtyä heräteostoksia.
Meidän yleinen harrastus täällä on laulaa karaokea ruuhkajunassa. Pistetään jukepoksista tuleen mitä vaan mieleen tulee ja välistä tulee kyllä sellasia ihme biisejä, että en tiä miten sellasten sanoja voi edes muistaa.. Kaikista paras on varmaan ollu Nylon Beatin Naparengas.. muistaako sellasta biisiä kukaan muu ku minä???? Kukaan ei oo viel käskeny olla hiljaa, niin mehän lauletaan!
ai niin, lämminvesivaraaja oli menny rikki eli ei lämmintävettä. Huomenaamuna niiden pitäs korjata se. toivotaan, ettei kovin aikasin, koska meillä on vapaa aamu ja aateltiin nukkua!

16th March 2006

PRETSELIII!!! :( *kati itkee kaipuusta*

Tot: 0.134s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 49; dbt: 0.1022s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb