første uka i hus

Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
July 24th 2009
Published: July 24th 2009

i dag våknet jeg tidlig av at katrine gikk på do. etter en liten prat så tok jeg meg en jogge tur på stranden. kl var ikke åtte en gang. på vegen ned til stranden løper en igjennom en park. der er det kjempe mange vakre fugler. påfugler, noen store hvite noen med spisse nebb. de er så fine. på stranden er det mye liv, det mange som er ute å jogger eller går seg en tur føre jobb. da jeg kommer hjem, er katrine i full gang med å steke honning pannekaker. digg frokost!

denne uka har vi brukt til å fikse litt i huset. vi har fått på plass hvitvarer, vi har fått tv men det mangler fortsatt en del møbler. vi har vært på kino å sett harry potter, og vært noen timer på skolen.

vi stortrives i huset. særlig nå som vi begynner å bli vant til det. alle sover litt bedre om natten, de første nettene var drit skummle! huset er så stort og tomt, og det er veldig mange vinduer... hehhe

i dag snakker vi litt om dra til byron bay. er visst en festival der nede!

24th July 2009

ser ut som dere lever livet frøkner, kan tro jeg er misunnelig :)

Tot: 0.153s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 73; dbt: 0.0994s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb