VI HAR FlYTTA INN I HUSET!!!

Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
July 20th 2009
Published: July 20th 2009

YES, da har vi flyttet inn i huset!!
vi våknet tidlig på morran i dag av småkrangling fra paret som vi reiser. katrine bare snudde seg rundt å trakk dynen gått over hode. alt vi ønsket, var å ha vårt eget rom. sandra bare reiser seg fra sengen, tar mobilen og ringer dama som har med utleie av huset. å tro det eller ei, pengene er blitt overført og vi kan komme å hente nøkkelen! jubelen sto i taket og vi kastet oss rundt å pakket sammen alt vi hadde og heiv det i bilen. camilla og fabian stakk for å hente nøkklene mens vi dro på shopping for å handle vaskeutstyr. huset trengte helt klart nedvask!! vi fant døde kakelakker i skap og på gulvet. støv og skitt overalt. etter timer med vasking var det tid for å få sofa og seng og skru alt fra ikea sammen. det blei utolig fint, eller hva skal vi si.. vi får ikke helt bestemt oss om vi syns huset er litt kult eller om det er stygt.. hehe men blir nok bra. er bare så sinnsykt deilig å ha sitt eget. men det kommer til å bli rart å sove på rom aleine. nå har vi tross alt delt rom i 5 uker.

så langt er vi fornøyd med huset. på onsdag kommer TV, vaskemaskin og kjøleskap. nå sitter vi på resturant å unner oss ett godt måltid. vi er slitne men gliset står rundt munnen på alle! det er bare å komme på besøk viss noen ønsker det! vi har nok av plass. bilder kommer 😊

Tot: 0.151s; Tpl: 0.009s; cc: 14; qc: 78; dbt: 0.0936s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb