shopping, høye hæler og vin

Oceania » Australia » Queensland » Gold Coast » Surfers Paradise
July 19th 2009
Published: July 19th 2009

vi bor fortsatt på hostellet, på det samme lille rommet, sammen med det samme gamle rotet. men vi har nå fått noen oppturer som gjør at tilværelsen er blitt mye bedre! katrine har nå blitt student ved griffith etter veldig mye styr, vi er også blitt to stolte eiere av en toyota carnia 1991 modell 😊 sandra har alt mestra kunsten ved og kjøre på "feil side", katrine får kunn lov til å være pasasjer, i og med at hun ikke har fått internasjonalt førerkort enda! men bilkjøringa går utmerket 4 øyner ser bedre enn 2!
denne uka har bestått av veldig mye strss og fiksing frem og tilbake, så da helga kom fant vi ut at vi skulle legge alt stresset fra oss. ingen ting som skulle fikses, bare avslapping! vi jentene tok oss en lang tur på stranda mens fabian dro av gåre for og surfe. etterpå bar turen til shopping sentrene der vi fikk oss ett nytt antrekk og en vin! denne kvelden skulle vi ta byen med storm!
da vi kom ned trappa, i ført festantrekk og høye hæler, for å være med på BBQ på hostelle var det mange i sjokk tilstand. vi har bare vært de kjipe, som ikke har vært med på noen ting og nekta å dra ut. så staffe var kjempeoveraska! hehe.. etter BBQ dro vi til veronika, ei veninne av camilla her nede, og forsatte forspille! kjempe kos, og etter mye latter, drikkeleiker og div dro vi på byen. første stopp var en club som het sin city, her kom vi rett forbi køren å inn på VIP. etter det gikk turen til en irsk pub og vi endte på melbas hvor igjen vi jentene kom inn på VIP. kjempe morro!!! hehe vi avslutta kvelden med ett kjempe måltid på mc donnalds føre vi ruslet hjem med skoen i hånden. skoa hadde gjort sitt på dansgulvet og sørget for at vi har noen ømme bein i noen dager frem over.. skoene var oxo medskylig i at katrine får ett puff i siden og raser ned 15 trappetrinn utenfor melbas! hahahah ... ho var superflau og kom seg ganske raskt opp og ut!! hihihi
i dag har vi bare slppet av, godt tur og i kveld skal vi lage spagetthi og se film! uka som kommer blir vi på skolen, er en del gratis kurs en kan ta og forhåpentligvis blir det flytting!

Tot: 0.119s; Tpl: 0.011s; cc: 17; qc: 77; dbt: 0.063s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb