Miami og reisedag til Key West

July 18th 2009
Published: July 18th 2009

007007007

south beach
Det er blitt noen dager siden sist blogg, skulle egentlig ordne både blogg og bilder i går, men da klikket selvfølgelig internette på hotellet i Miami.
En annen grunn til at det har vært noen dager uten blogging er rett å slett fordi jeg ikke har hatt noe spesielt å skrive om. Vi har hatt noen rolige og herlige dager i South Beach.. dagene har bestått av soling og bading, helt til vi ble SKIKKELIG solbrent og måtte holde oss unna alt som het sol og varme!! Det var ufattelig kjipt, men vi kunne ikke gjør annet enn å innse at solfaktor 15 var AAAALTFOR lite de alle første dagene i en så ekstremt skarp sol.

I går hadde jeg bestilt bord til oss på en gaske fænsi resturant, og jeg hadde gledet meg lenge etter all informasjonen jeg hadde funnet ut om denne B.E.D. på internett...
Resturanten består av mange senger med behagelige madrasser og masse puter, rundt hver seng er det store gardiner. ( jeg har lagt uten noen bilder av resturanten, men dere får nok ikke samme inntrykk, siden blitzen på kameraet ødelegger det hele.. egnetlig er det helt dempet belysning og en herlig stemning) Første inntykket var virkelig kjempe bra 😊 Men når servetrisen kom med en liter VOSS vann skjønte vi fort at dette kunne bli vedlig dyrt:P haha.. Maten ble vel heller ikke heeeelt som forventet av oss litt for normale mennesker:P en flott talerken med den danderingen av de 5 små oppskjærte stykkene av dagens biff, litt potetmos og noe spinat til en heeidundranes pris ble nok ikke helt det store for vår del:P men men, vi hadde iallefall vært på B.E.D 😉

Som sagt hadde vi noen flotte dager i Miami før vi i dag satte kursen videre mot Floridas og USA's sørligste punkt, Key West. Dette er en kjøretur på ca 3timer fra selve Miami, en utrolig vakker tur, der en kjører over hele 42 broer og et ganske utrolig landskap.
Vi stoppet ved en liten strand og vasset litt, og vannet var nærmest kvitt.. Og det var så varmt som vi ALDRI før har kjent i et vanlig saltvan.. Vi brant oss på bena!!!!! skikkelig også faktisk!! utrolig kult !! Key West ligger i karibien, og vi er faktisk nærmere Cuba enn USA😉 naaajs..
Vi har nå sjekket inn på et nydelig lite sjarmerende hotell med bare 20rom. Det ligger 10min gange fra selve hovedgaten. Her er langt roligere enn Miami, og det er igrunn litt deilig. Vi føler oss plutselig litt trygge her 😉 Kvelden har gått med til å bli litt kjent rundt om i området, før vi avsluttet kvelden med noen herlige avkjølende slush drinker ved en av byens maaange utesteder 😉

Stor klem fra oss😊

På vei mot Key West

18th July 2009

bilda ligge under her;)
sjekk ut da vel ;)

Tot: 0.058s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.0332s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb