Dag 4: Reisedag og Miami

North America » United States » Florida » Miami Beach
July 14th 2009
Published: July 14th 2009

Vi har hatt noen herlige dager i New York. kost oss masse og ikke minst opplevd masse, dagene har flydd av gårde.. men vi var veldig klar for å dra videre i dag. New York er en geedigen by med konstant støy og bråk:P å ikke minst er det en ekstremt dyr by å bo og leve i. Men sant skal sies, New York er nok den kuleste storbyen vi har besøkt.. Og med alle lysene og den stemningen som finnes i Times Square på kvelden er helt utrolig.

Dagen i dag startet klokken 07.00, siden vi skulle ta et fly som gikk klokken 10.30. Men dette var ingen problem siden vi ikke er skikkelig omsnudd enda og dermed både legger oss og står opp ganske tidlig.
Flyet var litt forsinket, men vi kom oss fram til slutt😊 Hotellet vårt her i Miami ligger lokalisert helt ved stranden på selveste South Beach, eller SoBe som de kaller det her 😉 Det er et eldre hotell, men det ligger helt perfekt til og er ganske bra oppigjen pusset. Ved inngangen er det en flott resturant. Så rett etter vi hadde sjekket inn gikk vi ned dit å spiste et nydelig måltid og drakk noen nyydelige drinker 😊 Senere spaserte vi oss en tur ned til stranden. Det er en utrolig flott strand, så vi gleder oss til mange sol og badetimer de neste dagene her i Miami😊)

Nå i kveld har vi vandret enn del rundt, shoppet litt oss sett oss rundt😊 Og det vi har sett av Miami South Beach til nå er kjempe bra, mange palmer og riktig sydenaktig er det.. akkurat slik vi ville ha det denne gangen.. Tempraturen i dag lå nok på en 35gader, noe som kanskje blir liitt i meste laget for min del, men for all del jeg skal ikke klage, for vi har det helt topp 😊

Klem fra oss

Tot: 0.097s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 51; dbt: 0.0649s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb