surfers paradise

Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
July 9th 2009
Published: July 9th 2009

da var vi endelig kommet oss til Australia!

de to siste dagen i bali blei sandra syk. ho hadde veldig feber, kvalm, vond i halsen og var temmlig slapp. ho tilbrakte de dagene på hotelle og det endte med at doktoren måtte komme. han kom fresene i en ambulanse sammen med en sykepleier kledd i hvitt. du kan tro folk som lå foran svømmebassenget stirret! sandra fikk heldigvis nok av medisiner, og blei heldigvis god nok til å reise. mens sandra lå syk har katrine farta kuta rundt. den siste kvelden vi hadde ville ho ut. katrine starta vorsespille alene på hotelle med ipode i øre og bintangen i hånden. ho måtte være helt stille og ikke prate for sandra var monster dårlig...
det endte med at ho gikk ut for å ta byen med storm. desverre fant ho ingen kjente og endte med å gå på samtlige toaletter i legians utesteder. da katrine følte seg som mest forlatt dukket heldigvis Brady opp. det blei en knall natt, med dansing, billiard og jungel juce! dagen etter dro katrine, ben og reese til en "water park", noe ala Bø sommerland. bare med enda verre sklier og enda dårligere sikkerhet. katrine kan sefølgelig ikke være dårligere enn gutta, så ho var innom alt av sklier, og dreit vann i flere timer etterpå...

turen til australia gikk på skinner. den gikk så i slag i slag at vi ikke rakk å spise engang føre vi kom frem til surfers paradise etter 17 timers reising. flyet hadde første stopp i melbourne, så en stopp i sidney, så endte vi opp i brisbane. derifra gikk toget rett til natron stasjon, hvor bussen gikk til surfers. taxi til hostellet. Ja det var en lang reise, men det gikk utrolig bra.

vi fikk litt sjokk når vi kom ned hit. det var nemlig drit kaldt!!! hostelle var temmlig sjabby, kan minne litt om brakkene jødene bodde i konsentrasjonsleirer. men vi frøys oss igjennom natten å våknet til fint vær. vi har allerede tatt en titt på byen og vi digger det her!!!

vi kommer til å like oss her, bare vi finner ett hus nå. camilla og fabian kommer om ca en time. tror vi starter husjakten da, frister ikke å tilbringe en natt til på det hostelle.

11th July 2009

åh, det høres ut som dere svever på skyer. Ler av Katrine i badeland. Digg at dere har kommet dere til Australia da, nå kan dere endelig føle dere "hjemme". Gleder meg til å lese mer om hvordan tilstandene er der nede. Stort savn<3

Tot: 0.149s; Tpl: 0.011s; cc: 13; qc: 76; dbt: 0.1021s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb