ubud, strikkehopping og scooter krasj

Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Kuta
July 5th 2009
Published: July 5th 2009

en liten stund siden vi har fått skrevet nå. vi har vært temmlig travle og dagene bare flyr av gåre. nå har vi bare 2 dager igjen, litt trist. men skal bli godt å komme ned til australia.

for noen dager siden, fiksa vi bil med sjafør og turen bar til ubud. vi tenkte å ha en kulturell dag. sjaføren vi fikk kunne minimalt med engelsk, og hadde masse hår i føflekken i tryne som katrine hang seg veldig opp i. ho blei nesten dårlig... vi var innom samtlige fabrikke, alt i fra tre, tekstil til malierier. han var fryktelig intressert i om andlet noe på disse plassene. neon vi ikke gjorde. sekkene er temmlige fulle å hva skal vi med en gald buddha status eller en monster store erigert penis av tre. ?? da vi endelig kom fram til ubud var vi veldig sultne, å var klare for å finne en lokal billig cafe. i stede tar han oss med til den dyreste resturanten i ubud og da vi insisterte på å gå en annen plass blei han utrloig gretten. vi turte ikke anna enn å bestille mat. etterpå reiste vi i apejungelen, det var drit skummelt! vi var livredde for at apene skulle hoppe på oss. heheh, men vi overlevde det også. det blei ganske uggen stemning med sjåføren etter resturantbesøke så vi fant ut at vi ville tilbakle til Kuta.

dagen etterpå dro vi på stranden. litt utpå dagen kom Ben og Bradly å henta oss. da skulle vi hoppe i strikk. heile gjenge ( 10 australienere) var samlet men det var kun 2 som skulle hoppe. vi hadde fryktelig lyst, men fant ut at det blei litt for dyrt. uansett så var det kun 40 m hopp fra ett "stupetårn". da gutta hadde hoppa ferdig dro heile gjengen å hadde pizza, kjempe kos! vi endte på byen etterpå, med ett kjempe vorsepill på hotellet først.

da vi våknet i går morres, reiste heile gjengen for å se på australsk fotball! det var utrolig morro, å 1000 ganger mer intressant enn norsk fotball. dette minner mere om rugbye og vi har allerede fått oss ett yndlingsteam, west coast egleas 😊 på kvelden dro vi å spillte billiard, på veien heim insisterte Ben på at Katrine skulle kjøre scooteren. noen som ikke gikk helt som det skulle. ho klarer å krasje i en vegg, å det ender opp med en forstua lilletå, skrubbsår på armen og en smæsja scooter. gikk bra heldigvis. mens katrine er ute å krasjer, har sandra sjekket utt samtlige av Kutas svømmebasseng! lurer dere på hvor dere får take fint basseng, bare å spørre!!

etter en rolig dag, skal vi nå snart ut å spise middag. hva kvelden bringer får vi se, er nemlig brady, sam og lukes siste natt her i Bali. og vi har hørt noen rykter om naken stunt gjennom legian på scooter.... eller var det burene på Bounty?? (en ting er sikkert, det blir ikke mer scooterkjøring på katrine!)

Tot: 0.108s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 72; dbt: 0.0646s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb