nedtur


Advertisement
Indonesia's flag
Asia » Indonesia » Bali » Kuta
July 1st 2009
Published: July 1st 2009
Edit Blog Post

i går var en ulykkesdag. katrine har fått fryktelig vondt i ryggen og lå på hotelle nesten heile dagen. etter en runde med intens shopping reiste jeg ned på stranden, lå der noen timer føre jeg tok turen til frisøren! etter 2 t gikk jeg ut med nytt hår, farget brunt og rettet, plent gossleg! da jeg kom tilbake på hotelle fant jeg ben og reese der. vi var kjempe sultne, å gikk ut å hadde middag. nå har jeg faktisk spist stekt ris hver dag siden jeg kom til bali!! lurer på når jeg blir lei... ?? vi råna litt rundt på scootere og tok turen til luxus hotelle til Ben etterpå gikk vi ut for å kikke litt på nattlivet.

natten gikk med til dans for min del. katrine var sleeten og hadde veldig vondt i ryggen så ho tok en tidlig kveld. etter noen runder med dansing på bounty kjente jeg at lommeboka var borte. ER DET MULIG???? jeg pleier ALDRI å miste noen ting, men denne gangen glemte jeg å ta ut pengene jeg akkurat hadde tatt ut fra minibanken og bankkorte.. its all gone! FUCK!

lite håp om at den kan dukke opp, skal ta turen bort å spørre seiner. nå må jeg bort på hotelle å se om ikke jeg får trøkka i meg den super digge plane pannekaken vi får til frukost

Advertisement



Tot: 0.041s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0213s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb