første dagene i surfers paradise

Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
July 12th 2009
Published: July 12th 2009

da var fabian og camilla oxo på plass. de hadde fått låne simens bil, men fikk ikke start på den... typisk. ettter at de hadde sjekket inn på det super shabbye hostelle vårt, fikk vi tak i start kabler og gikk for å hente bilen. men vi trengte dem ikke for bilen startet! resten av dagen gikk med på å se etter hus, vi ville ikke tilbrnge flere netter enn vi trengte på hostelle.

alle tok en tidlig kveld, for å være opplagt til neste dag. da skulle vi titte på flere hus som vi hadde plukket oss ut. desverre er det vanskelig å ta en tidlig kveld, i å med at hver kveld er en "big night out". ikke nok at det var mye bråk, men vi blei vekket flere ganger av ivrige naboer som ville ha oss med ut på byen. vi er bare helt totalt uinressert!!

dagen etter våknet vi tidlig, dro ut for å se på hus. etter 3 hus så stoppet bilen. det var ikke sjans i havet til å få start på bilen. det endte med at vi måtte ringe redningstjenesten å få veghjelp. etter nytt batteri og kjørelåsen blei oppklart svev bilen som en klokke igjen. men billig var det ikke...

etter å ha sedt på noen hus, endte vi opp med ett palass i surfers beste sosse strøk. dere skulle sett nabo husa og bilene di har!!! helt rått, vi har brygge. og ved samtlige av nabo bryggene ligger det luksusbåter og vanjetter. camilla har allerede planlagt å inviterer naboen til innflyttningsfest 😉

i går dro vi på ikea. alle gutters mareritt. men fabia overlevde så vidt med 3 super gira jente, hvor alle hadde sin mening. vi tilbrakte hele dagen, å fikk handlet det mest nødvendige. vi avslutta ikea med svenske kjøttbullar som smakte helt utmerket. tilbake på hostelle var vi alle helt slått ut, og vi tilbrakte kvelden på rommet. vel å merke fikk vi ikke være i fred, for det ramlet samtlige invitasjoner om fest, limosinkjøring og gratis drikke. men som festbremsene vi er blitt, takket vi fint nei.

i dag har vi fått oss sofa! en ROSA skinnsofa! KONGE. vi har også fått oss seng! da har vi det viktigste 😊
vi har også sett på litt biler, er nemmlig helt nødt til å ha bil her, det er nemlig ikke gåavstand til noe. ikke engang butikken. noe fabian syns var fryktlig morro. han trenger litt testosteron rundt seg... hehe

i morra leverer vi papirene på huset å satser på å flytte inn på tirsdag. vi skal også opp å se på skolen i morra. gleder oss!

Tot: 0.116s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 29; dbt: 0.0784s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb