Huis

South America » Suriname
April 20th 2007
Published: April 20th 2007

Helleuu allemaal!
Ik ben nu al een paar dagen in Suriname en het bevalt me natuurlijk prima hier.
Ik heb al een huisje gevonden. Had er een paar gezien. Eentje in hartje stad, maar dat was aan de dure kant, wat niet echt nodig was. En nu ga ik wonen in een zijstraat van de Kwattaweg (voor de mensen die weten waar het is), zo een 10-15 minuten van de stad.
Ik heb vandaag een kennismakingsgesprek gehad op het werk (bij het Krasnapolsky hotel), en ik heb er echt zin in!! Maandag begin ik al...om freaking 8 uur!! Wordt wel moeilijk wakker worden denk ik.
Zaterdag ga ik met familie naar Nickerie voor een bruiloft, dus het weekend ben ik weg en daarna gelijk werken.
Ik ben al lekker alle sapjes en fruit aan het proberen. This is the life people!

20th April 2007

suriname
leuk te horen dat het allemaal naar je zin is. Geniet lekker van alles. Ook straks op het feest in Nickerie. ik wil ook die heerlijke fruit en sapjes. Ook geweldig te horen dat je er veel zin in heb op het werk. In het begin zal het wennen zijn (inderdaad vroeg opstaan en nieuwe mensen, maar jou kennende. je kan het... succes en geniet ervan/.. doeg doeg
20th April 2007

yep, we jealous already! zucht....
21st April 2007

kwattaweggggg
Hey janel, je vermeekt je dus prima met al je sapjes, zit hier zelf nu ook aan mijn dubbelfrisss:). maar war van de kwataweg zit je dan? (1ste 2sde of 3de rijweg). ik verbleef namelijk ook aan een zijstraatje van de kwattaweg, bij die ziekenhuis. ik spreek je nog wel, ps ga allemaal kokosnoot voor me eten. XXXXXXx Silvion
21st April 2007

Nellieeeeeeeee, klinkt goed allemaal man!!! Ik ben jaloers! Ik wil ook haha! Nou geniet ervan he! Dikke kus
23rd April 2007

Ben blij dat je het naar je zin hebt en jaaaa ik ben ook jaloers :D! hihihi En veeeel succes nog, want je moet zo alweer aan het werk :O!! Wil wel effe horen van jou wat je van hotelwerk vindt ;) Xje
23rd April 2007

Hey Silly! Ik heb gister mn eerste kokos hier gegeten. Lekkerrrr. En ik ga blijven tussen de tweede en de derder rijweg in. Ik stuur je t adres nog wel in n mail, anders ziet iedereen op internet waar k komende 6 maanden woon. Not a good idea. haha. Is het nog lekker warm weer daar? Vandaag regent het hier :(

Tot: 0.136s; Tpl: 0.013s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.1044s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1010.5kb