parwerie parwerie we gingen naar Nickerie


Advertisement
Suriname's flag
South America » Suriname
April 24th 2007
Published: April 24th 2007
Edit Blog Post

brugbrugbrug

ben ff de naam vergeten van de brug.
Zaterdag was ik samen met mn tante, mn neef, neefje en twee buurjongens van de overkant vertrokken naar Nickerie. We gingen voor een bruiloft van een nicht van me. En we bleven bij mn andere oom en tante en mijn super schattige kleine neefje.
De reis naar Nickerie duurde 3-4 uur, ik weet niet eens meer hoe lang precies. Het ging heel snel, omdat het heel gezellig was in de auto. Natuurlijk was er veel eten en drinken mee en veel muziek. haha, that's what it's all about right.
Onderweg heb ik veel foto's gemaakt, en we waren op zoek naar kokos wat langs de weg verkocht werd. Yummie.
Toen we in Nickerie waren gingen we eerst even uitrusten, weer eten, en ff tikkertje (hier heet het elle, als ik het goed schrijf haha) gespeeld met mn neefje.
Toen gingen we mn vader en mn zusje opzoeken en nog wat andere familieleden.
Toen we weer thuis waren was het douche, aankleden en naar de bruiloft. Iedereen in Nickerie wist over de bruiloft, want het is een rijke familie met een super groot huis. Het was super mooi versierd, en alles was goed geregeld. Ik was er wel van onder de indruk. Ennuh...natuurlijk was er heeeel lekker hindoestaans eten. Ik heb gegeten uit bananenblad, heerlijk!!
Tijdens de bruiloft liet mijn tante me kennismaken met allemaal familieleden die mij wel kennen, maar ik kende ze niet. dan wordt je voorgesteld als de dochter van.... En dan weet men precies wie je bent. Maar was wel leuk om ze allemaal te ontmoeten en ze waren heel aardig.
Zondag waren we ook nog wat familie gaan bezoeken en waren we naar Zeedijk, waar je Guyana kan zien. Lekker uitgewaaid daar en toen moesten we helaas weer terug naar de stad. Wel jammer om dan weer afscheid te nemen van familie daar. Maar ik ga zo snel mogelijk weer terug. ik wil ook keer met de bus naar Nickerie. Die busjes hier zijn echt grappig.
Ik heb trouwens al een paar nare kamrawintie-ervaringen gehad en een kakkerlak-situatie. Van die kleine hagedis-achtige beesten die gewoon ENG zijn en overal lopen, ook op muren etc. Iedereen lachen natuurlijk toen ik moest gillen. Volgens mij zal ik nooit gewend raken aan die beesten. pfff
De muskieten hebben me ook ontdekt en kunnen maar niet zonder me. Mn voeten hebben het al te verduren gehad, dus ik ben zwaar aan de muskieten-gel en spray.
verder heeft mijn hele familie volgens mij als doel gesteld om mij 15 kilo te laten aankomen in de komende maanden. Je wil niet weten wat ik allemaal te eten krijg. Allemaal heeeel lekker, but there is a limit people!!!!! overal waar ik kom moet men zeggen dat ik zo mager ben geworden. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF maar ja. Verder heb ik helemaal niets te klagen. Vermaak me prima hier!!!!



Additional photos below
Photos: 17, Displayed: 17


Advertisement

AryanAryan
Aryan

Mijn lieve neefje!


25th April 2007

haha cool, nellie komt straks tonnetje rond terug! en volgens mij hebje het accent enz van daar al flink overgenomen of niet (muskieten ipv muggen?) :P keep having fun x
25th April 2007

whahaha. Jaaaa inderdaad, ik heb het accent al wel een beetje overgenomen. Doe ik altijd wel snel. En k was gister ff naar de dokter voor n ontstoken beet van een of ander dier. Zelfs de dokter zei dat k meer moest eten. OF ZWANGER MOEST WORDEN. People, leave me alone! haha
25th April 2007

Dag didi, Was je goed aangekomen ga je nog bellen want ik heb al school maar ik bel je nog oke dan de groetjes!!!!!!!!!!!!!
26th April 2007

Zo Nellie, ziet er gezellig uit hoor! En heerlijk zo'n kokosnoot, stuur je een verse naar me toe? =P
11th May 2007

Annabel ;)
Janeeeellieeee :D Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt meissie! En ja die hagedissen en kakkerlakken konden niet wegblijven he.. ik moet al lachen als ik aan jou denk en je ziet een iniminihagedisje :P Als je Annabel of familieleden nog tegenkomt.. Hou ze daar!!! Maar doe ze de hartelijke groeten haha. Beijinhos! Merel

Tot: 0.066s; Tpl: 0.015s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0396s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb