Groeten uit Paramaribo!


Advertisement
Suriname's flag
South America » Suriname
April 18th 2007
Published: April 18th 2007
Edit Blog Post

Hallo allemaallll,

Ik ben gister veilig en wel geland in Paramaribo, Suriname. En my god, wat is het warm hier. Gister was het 31 graden zei de captain in t viegtuig, vandaag voelt het nog warmer.
Het het voelt wel weer oud en vertrouwd om weer hier te zijn. Ik begin steeds meer te beseffen hoe in het allemaal had gemist.
Gister werd ik opgehaald door familie en ik blijf nu nog even bij hun wonen tot ik een eigen huisje heb gevonden. Ben vandaag al wezen kijken naar iets, maar ik kijk nog even verder, dat was niet helemaal naar mn zin.
Gisteravond had ik nog een sightseeing tour gedaan met familie een beetje cruisen door de stad. Heerlijk! En als afsluiter een Fernandes ijsje of course. Ik kan niet zonder die dingen!
Veel is het zelfde gebleven en sommige dingen veranderd. Maar het blijft hier altijd leuk.
Nou ik ga even Robje weer bellen en kijken waar hij uithangt en dan ff chillen in de stad denk ik. I' ll keep you all posted.

Bosies en brassas uit sunny Surinam!!!!

Janelle

Advertisement



Tot: 0.076s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 51; dbt: 0.0522s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb