Nederland ow Nederland wij worden kampioennnnn

Brazil's flag
South America » Brazil » Ceará » Fortaleza
June 11th 2006
Published: June 11th 2006

Zoooooo 1-0 tegen Servie Montenegro. Natuurlijk hebben we naar de wedstrijd gekeken. zaten er al maanden op te wachten. Leuke eerste helft, gare tweede helft. We zaten in ons huisje hier in Canoa Quebrada te kijken. De eigenares daarvan is ook Nederlands en woont hier al 6 jaar ofzo. Was wel grappig aangezien ze nog minder wist van het team dan wij. ze dacht dat van Basten ging spelen. whahahahahaha Hoezo stuck in time.

Ik, Lavin en die vrouw van de hostel hadden wel oranje aan, melis had maar dr oranje oorbellen in gedaan. Was wel grappig. Net liep ik door de mainstreet hier zo (die Broadway heet) en hoorden we een of ander oranje liedje. Echt super leuk! T comentaar op de braziliaanse tv gaat echt nergens over aangezien ze het alleen maar over hubn eigen wedstrijden hebben. En ze zijn er zeker van dat Nederland gaat winnen tegen Argentinie. Brazilie en Argentinie, nope, not good friends., zijn ze liever voor Nederland. Ze kennen van Basten hier wel allemaal, en van Nistelrooij ook. Owwww ik ging heeeelemaal dood van het lachen toen Kuyt ging spelen. Die Brazilianen kunnen dat niet uitspreken natuurlijk.....ze zeggen kut in plaats van Kuyt. waaaaaaahahahahaha We kwamen niet meer bij.

Nu is t afwachten wat Brazilie ervan bakt dinsdag. Dat wordt pas voetballen. Alle straten zijn al geel groen. Iedereen leeft ernaar toe. I can´t wait!!!!

Tot: 0.111s; Tpl: 0.02s; cc: 11; qc: 55; dbt: 0.0727s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb