Arequipa - Lima

South America
January 31st 2014
Published: January 31st 2014

Arequipa ved Colja Canyon - Spansk kolonistil for alle pengene! Arkade i 2 etager på Plaza de Armas 3 sider - meget sjældent og meget smukt. Catadralen med mange opstillinger af "Den helllige jomfrue" lukker den 4 side af pladsen! Forside foto er udsigten fra vores franske altan paa hotellet - smukt ikke ? På en måde kunne det have været skønt hvis spanierne også var taget lidt mere nordp... Read Full Entry

Photos are below

31st January 2014

Det ser så fedt ud....
Åh hvor ser det skønt ud, ihvertfald noget mere inspirerende end udsigten fra, hvor jeg sidder til daglig... Her i DK er det bidende koldt og sneen ligger tungt overalt... Hils Mette & fortsat god rejse :-) Kh J
2nd February 2014
P1050328

Skønne billeder
Kære Mette og Niels Igen fantastiske billeder. Det ser ud til, at I har det helt fantastisk! :-) Hvornår er det, I er hjemme igen? Kan huske at I slutter af i New York, men hvornår? Jeg skal selv en uge til New York med to veninder i april og glæder mig fuldstændig vanvittigt. Bedste hilsner Mette
4th February 2014
P1050328

Arequipa
Kære Mette ! Tak for komplimentet- vi sidder faktisk i strandtøj på en mondæn strandpavilion i Lima - sjov oplevelse. Vi er i dk igen 3 marts, slutter af i NYC fra 22/2 til 2/3 - vi glæder os maks. God tur til dig til den tid. Kh Mette og Niels

Tot: 0.057s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 23; dbt: 0.0323s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb