Colonia

South America » Uruguay » West » Colonia del Sacramento
February 3rd 2008
Published: February 3rd 2008

Tultiin tanaan tahan pikkukaupunkiin. Kiivettiin torniin. Buenos Airesin pilvenpiirtajat nakyvat vastarannalla. Syotiin rantaravintolassa. Nahtiin hieno auringonlasku. Kiertelin viela yolla kaupungilla. Kavin illallisella ja pystyin viimein rauhassa katselemaan tahtia kartan kanssa. Tunnistin monta tahtikuviota: Etelan ristin ja kirkkaita tahtia, joita ei Suomessa nay. Colonia on mukava pikkukaupunki. Taalla viihtyisi pidempaankin.

Maanantai 4.2.

Herasin vartin ennen auringonnousua. Ehdin katsomaan kuuta, Venusta ja Jupiteria, jotka olivat lahekkain aamutaivaalla. Ehdimme ajoissa suihkuun ja aamupalalle. Kun Pia kavi pankissa, loysin nettikahvilan, jossa kuvien siirto onnistui. Paivamehujen jalkeen erkanimme. Ostin Colonia-aiheisen paidan ja kavin kuudessa museossa pikaisesti - yhteislippu maksoi 50 pesoa. Lounastimme yhdessa. Kohta on edessa siirtyminen rauhallisesta pikkukaupungista Etela-Amerikan metropoliin.

Tot: 0.047s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0296s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb