Kaupunkikävelyä

Published: February 2nd 2008

Heräsin jo seitsemältä, siis kolmen tunnin yöunen jälkeen ja päätin lähteä kuitenkin katselemaan aamuista kaupunkia, ennen kuin aurinko nousisi paahtavan korkealle. Kävelin länteen päin, menin keskustaan bussilla, jolla saikin vanhan kaupungin kiertoajelun ja kävelin takaisin asunnolle. Kävin katselemassa vaatekauppoja. Minua alkoi himottaa sininen Uruguay-paita, vaikka se olikin paikallisen hintatason mukaan kallis: 20 euroa.

Pia ja Liisa lähtivät makutuomareiksi juomapalkalla. Ostin ensin lähikaupasta punaisen urheilupaidan ja toiset pitkälahkeiset sortsit (yhden olikin jo tullut pakattua mukaan, mutta ajattelin että toisetkaan eivät olisi pahitteeksi). Kadulta ostin Uruguay-lippiksen ja sitten urheilukaupasta t-paidan. Kävimme appelsiinimehulla. Kaupungin keskusaukiolla on hieno patsas ja yksi kaupungin rumimmista taloista.

Illalla kävimme katsomassa rannalla afrikkalaista tapahtumaa. Liisan syntymäpäivää juhlittiin suklaakakun kera.

Tot: 0.044s; Tpl: 0.01s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0256s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb