Joen ranta

Published: February 1st 2008

Kävimme tänään joen rannalla. Joki on niin leveä, että vastarantaa ei näy. Täällä on täysi kesä! Laitoin itselleni aurinkovoidetta, jonka suojakerroin oli 50, joten en palanut, vaikka käveltiinkin pahimpaan aikaan ulkona.

Vuorokausirytmi menee täällä miten sattuu. Punaviinin väsyttämänä tuli otettua parin tunnin päiväunet. Kiertelin sen jälkeen kirjakaupoissa ja ostin espanjalaiset pelikortit. Chile-aiheista matkaopasta ei löytynyt kuin yksi. Ehkäpä Buenos Airesissa on paremmat valikoimat.

Ulos lähdimme porukalla vasta vähän ennen kahtatoista. Ensimmäisessä kapakassa olimme ainoat asiakkaat, eikä toisessakaan ollut paljon väkeä. Sirius näkyi tosiaan taivaanlaella. Näkyi paljon eteläisen tähtitaivaan tähtiä, mutta en hahmottanut mitään tähtikuvioita. Ehkä tähtiä pääsee paremmin katsomaan jossain pienemmässä kaupungissa. Nukkumaan menin neljältä. Muut jäivät vielä valveelle.

Tot: 0.269s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.1315s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb