Punta del Este og Foz do Iguazu


Advertisement
Uruguay's flag
South America » Uruguay » East » Punta del Este
April 25th 2009
Published: April 25th 2009
Edit Blog Post

Heeeeeeeeeeeeeei igjen!!! 😊



No er vi i Rio de Janeiro og her kosar vi oss!! Superduper by!! Blir Buenos Aires skubba ned ifraa 2.plassen sin? (Fortsettelse foelgjer i neste reisebrev).

Vi er litt forkjoela og har hatt litt daarlig vaer, men ellers er alt berre velstand.
Vi fikk tidenes uvaer igaar. Det lyna nonstop (!! ja, virkelig nonstop!!) i fleire timar. Heilt sproett. Og veldig fascinerande. Pluss at det var ei god unnskyldning for aa ligge inne og pleie sjuka, ete vannmelon og sjaa paa ¨Soooony Entertaaainment Televisioo-ooooon¨. Fantastisk kanal, med den mest irriterande reklamejingelen nokon sinne. Nok om det.
Vi har det altsaa berre bra, og skal fortelle meir om Rio i neste brev. Viss det blir noko neste brev daa. Om vi er like sloeve paa skrivefronten framover som vi har vore i det siste, saa er vi jo trygt heime paa Eid foer vi faar informert dokke noko meir om fabelaktige Rio. Jaja, your loss! 😉 Arild meina forresten at dokke har vore saa slappe med kommenteringa i det siste at vi ikkje skal gidde aa skrive noke meir. Eg trur han berre proevar aa lure seg unna oppgaava som bildeansvarleg. Men eg har kustus paa han veit dokke, saa ditte skal nok gaa saa bra atte!! 😊


Punta del Este, Uruguay



Vi fann ut at vi maatte ha oss ein aldri saa liten paaskeferie og at vi ville ta den i Uruguay. Urettferdig at alle dokke heime skal ha paaskeferie i hytt og pine, saa det ville vi og ha!! Saa medan dokke pakka lusekofta og kvikk lunchen, og satte snuten mot det beroemte Paaskefjellet, saa pakka vi med oss dei samme utvaska og illeluktande kleda, som vi har pakka dei siste 4 mnd, og satte snuten mot Paaskestranda. Vi kalla den i alle fall Paaskestranda. Den ligg foroevrig i Punta del Este.
Grunnen til at vi valgte akkurat Punta del Este var at vi hadde lyst ein tur innom Uruguay, og dette er den stoerste turistplassen i ldet andet. Med andre ord, liten sjanse for at alt er stengt og doedt til tross for paaske. Heilt greit med stengte butikkar og saann heime, men paa ein saann tur blir det ein smule kjedeleg.
I Lonely Planet staar det at du skal gjere noko i denne dur foer du reiser til Punta del Este: ¨Tan it, wax it, buff it at the gym¨. Oversatt: ¨Sol deg, faa vekk alle kroppshaar og pump jern¨. Haha! Saa forhaapningar om noko oede fantastisk paradis hadde vi ikkje.

Tja, kva skal vi seie om plassen? Kaldt, dyrt og tjukt i rike turistar. Kort fortalt.
Strendene var fine, men det bles veldig og var ikkje spesielt fristande aa ligge paa stranda. Kveldane var veldig kalde. Ja, also.... VELDIG kalde er vel kanskje aa ta litt hardt i. Eg har skjoent at dokke heime irriterar dokke litt over utsagn i den bana, saa eg kan moderere meg til aa seie at ¨kveldane var litt kjoelige¨. Det er kanskje meir korrekt. 😉
Aa ete ute var SVINDYRT. (Ogsaa her kan eg kanskje proeve aa moderere meg, sidan eg snakkar i forhold til reisebudsjettet vaart og ikkje i forhold til norske restaurantprisar. Ny setning: Aa ete ute var hakket dyrare enn kva lommeboka vaar taaler.)
Det vart mykje turgaaing, boklesing og koping desse dagane. Ganske herlig egentlig. Ogsaa aat vi paaskeegg. Dvs kinderegg.
Men tre dagar var nok. Brasil neeeext!!! 😊


Foz do Iguazu, Brasil



(Litt om Iguazu Falls: http://en.wikipedia.org/wiki/Iguassu_Falls)
Vi tok nattbuss fraa Punta del Este til Puerto Alegre. Det var foerste stopp i Brasil. Der skulle vi vere kun den dagen, medan vi venta paa nattbuss vidare til Foz do Iguazu. Og takk for det. Grusom by, syns vi. Det stinka urin ooooveralt. Stinn i folk og eit voldsomt mas. Sikkert pga paaska, men... Det var ikkje noko saerlig. Vi vandra litt rundt i byen og kika oss rundt, foer vi tilbragte omlag heile resten av dagen paa internett. Yessda. Og daa gikk tida fort pluttseleg! Merkeleg med det.

Vi kom oss vel fram til Foz do Iguazu, som er ein by i Brasil. Vi satt over ein time paa busstasjonen og berre spekkulerte paa kva vi skulle gjere. Bu paa den Brasilianske sida av fossen eller den Argentinske? Kor mange dagar? Reise vidare fraa Brasil eller fraa Argentina? osv osv. Vi vart heilt tullete i haudet fordi vi ikkje skjoente verken karta, spraaket eller kva som var kva i dinne jungelen opp med desse fossane. Til slutt tok vi buss til sjoelve Foz do Iguazu og fann oss eit hotell der. Et meget bra og billig et til og med. Veldig fornoegd med det kuppet. Etter aa ha faatt slengt ifraa oss sekkane og skifta sokka, saa satte vi kursen mot fossane. Etter to netter paa buss var vi overraskande opplagde, til trass for at bussane ikkje hadde noko saerleg hoeg standard.
Vi bestemte oss for aa ta den argentinske sida foerst. Det vart ein lang og styrete tur med mange forskjellige bussar, utstempling av Brasil, innstempling i Argentina osv. Bussane ventar ikkje paa turistar som maa ordne passa sine, og sidan det var soendag (foerste paaskedag faktisk) gjekk ikkje bussane saa ofte. Det vart mykje venting med andre ord. Men vi kom oss til slutt fram! Og fooooor eit syn!!
Fossane var alt vi hadde hoeyrt at dei er, og enda meire! Heilt utrulig vakkert. Eg har tenkt aa bruke eit ord for aa beskrive dei, som eg sjeldan tar i min munn: SPEKTAKTULERT. Skjoennar dokke? Det var virkelig eit flott syn altsaa. Absolutt verdt den lange reisa.

Dagen etter tok vi for oss den brasilianske sida. Det var ei enklare reise, daa vi slapp alt styret med passa og skifting av buss.
Vi har lest og hoeyrt at dei fleste syns den argentinske sida er finast, men vi er ueinige. Vi syns den brasilianske sida var enda bedre! Paa den argentinske sida kjem ein heilt tett inn paa fossane og kjenner sproeyten av dei skikkeleg, medan paa den brasilianske sida faar ein overblikk over fossane. Og for eit overblikk!! Igjen: SPEKTAKTULERT.
Skulle virkelig oenske vi hadde speilreflekskamera desse dagane...

Ellers gjorde vi ikkje noko spesielt desse dagane. Vi stakk ikkje innom Paraguay, sjoelv om vi eigentleg hadde lyst. Oerten timar med bussventing og stempling av pass osv i paaska frista rett og slett ikkje.
Men vi aat derimot eit heilt villt maaltid!!
Vi gikk inn paa ein restaurant som va las skulle vere bra. Vi skjoente etter ei stund at det var ein slags buffet. Men sidan vi ikkje skjoennar saa mykje portugisisk at det gjer noko, saa tok det si tid foer vi skjoente noko meir. Vi fekk bestilt drikke, men ikkje mat. Og paa buffeten var det ikkje kjoett og saant. Det viste seg at det gikk dei rundt og serverte etterkvart. Merkeleg opplegg. Buffeten hadde foroevrig nok av styr ein kunne forsyne seg med. Alt innen salat-, groennsak- og fruktverden, sushi, broed i alle variantar, dressingar, salatar, ostar osv osv. Det var heilt ekstremt. Saa naar vi hadde satt oss ned med det, saa kjem den eine karen etter den andre med nygrilla delikatesser og spoer om vi vil ha det han kan by paa. ¨Rumpsteak?¨¨Filet mignon?¨ ¨Chickenhearts?¨¨Turkeyballs?¨ ¨Lasagne?¨ Og saann gikk dei rundt med nye ting heile tida. Var heilt fantastisk. Og litt absurd. Etterpaa saa rulla vi heim. Og gremmast litt for at vi hadde ete alt for mykje og faatt enda meir ferieflesk paa kroppen som vi maa dra med oss heim. Jaja, livet er hardt.

14.april satte vi snuten i retning vaar siste stopp paa reisa, Rio de Janeiro. Alle seier at ein MAA ha god tid i denne byen. Og veit dokke kva? Alle har rett! Vi er veldig glad for at vi tok dei to siste vekene her, for vi har meir enn nok aa ta oss til med.

Sproett at turen snart er over no. Om 6 dagar sit vi paa flyet heimover og om ei veke er vi i Oslo. Tida har virkelig gaatt fort. Vi har hatt ein fantastisk tur, og no er vi veldig klare for aa komme heim til vakre Eid, vaare kjaere vennar og familie, og nydeleg norsk vaar (pollensesongen kunne eg kanskje klart meg uten, men..)!! 😊


Og for alle dokke som lurer paa kordan det gaar med meg og Arild, saann paa det meir personlege plan:
Jada, vi reknar oss fortsatt for aa vere eit par, tru det eller ei. Sjoelv om eg trur vi maa ha ei real pause naar vi kjem heim. (WE WERE ON A BREEEEEAK!!!!) Det kan bli litt mykje aa vere ilag 24 timar i doegnet i 4 mnd, ingen tvil om det. Og nokre av vitsane til min bedre halvdel er eg ein smule lei av. For aa seie det mildt. Flaks at det er eg som skriv, saa dokke ikkje faar hoeyre hans side av saka. Humre humre.
Men det skal seiast, at sjoelv om aandenoeden er til stades i ny og ne, saa kosar vi oss 99%!a(MISSING)v tida. 😊



Nei, no maa vi hoppe i tangatrusene og smoere oss inn saa vi glinsa av sololje.

Coooopa- Copacabaaaanaaaaa!!! *trallallaaaa*




Additional photos below
Photos: 51, Displayed: 28


Advertisement

Punta Del EstePunta Del Este
Punta Del Este

Paaskekos!
Punta Del EstePunta Del Este
Punta Del Este

Middagslaging
Punta Del EstePunta Del Este
Punta Del Este

Paasketuristar i Punta Del Este
Punta Del EstePunta Del Este
Punta Del Este

Hostelet vi budde paa


26th April 2009

Eg syns det e trist Arild klaga over commentane. for vi e no nåken som e flinke:) og lese så fort det kjem innlegg.. men det som forrundra mest, det e at Arild virkelig e skamklippt enda!! Eg håpa eg får sjå det "live" neste gang, men det e vel fare for at han har klippt seg før eg går i fri igjen:) nyt siste dagane turtelduene :) Klem Klem:)
26th April 2009

Hehe! :) Jammen godt eg har sånne fantastiske reiseinnlegg å lese når eg kjeda meg på jobb. Må seie eg blei imponert over både dei brasilianske og argentinske fossane. Nydelige bilder. Kan tenke meg det var fantastisk å være der. Ellers veit ikkje eg heilt om eg ska tru på Jorunn eller Arild mht at det blir deilig å komme heim å få litt pause frå være-ilag-24-tima-i-døgnet-livet. Eg halla litt mot at det e vitsane til Arild som gjere det.. haha :D Anywaays, eg gleda meg skikkelig til dokke kjeme heim! :):) Tschuuuss!
26th April 2009

kjære Jorunn. du seie fyst at eg ikkje ska bekymre meg. derette seie du at dokke ikkje ha haurt om svineinfluensaen, før du INNLEDA neste innlegg me å seie at begge to e forkjøla!?!?! no bør det snart ringe ei BJELLE elle tre her! trur ikkje den norske pollensesongen bør vere di største bekymring akkurat no...!
27th April 2009

Eg føye meg inn i rekka av dei som er svineinfluensa-bekymra og henvise til dagbladet.no for nødvendig informasjon....... Ellers ville eg holdt meg godt vekk fra alle som hosta eller nyse eller grynta, og tatt med ei sånn bobledrakt og munnbind til flyturen heim...tenk alle svinebassiluskane som kan hope seg opp i en flykabin....hmmmm....skeptisk. Ellers synst eg dåkke kunne vert på reise så lenge som dåkke hadde planlagt, for eg kjeme til å få reisebrev-abstinensa.... :o) God tur heim iallefall :)
27th April 2009

Æssda, måkje bry dokke om den svineinfluensaen. Ingen ting ei god dose Tamiflu ikkje kan fikse;) Eg syns egentli det e passande med ei skikkeli utgreiing på ken som e leidast av ken av dokke. Vekje påstå eg va veeeeeldi imponert over ape bildet ditt Jorunn;) Men so hakje eg so store erfaringa med Arild sine dårlige vitsa heller.

Tot: 0.111s; Tpl: 0.017s; cc: 14; qc: 46; dbt: 0.0474s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb