Punta del Este og Foz do Iguazu

South America » Uruguay » East » Punta del Este
April 25th 2009
Published: April 25th 2009

Heeeeeeeeeeeeeei igjen!!! 😊 No er vi i Rio de Janeiro og her kosar vi oss!! Superduper by!! Blir Buenos Aires skubba ned ifraa 2.plassen sin? (Fortsettelse foelgjer i neste reisebrev). Vi er litt forkjoela og har hatt litt daarlig vaer, men ellers er alt berre velstand. Vi fikk tidenes uvaer igaar. Det lyna nonstop (!! ja, virkelig nonstop!!) i fleire timar. Heilt sproett. Og veldig fa... Read Full Entry

Photos are below

Iguazu Falls-BrasilIguazu Falls-Brasil
Iguazu Falls-Brasil

Ein soet liten luring

26th April 2009

Eg syns det e trist Arild klaga over commentane. for vi e no nåken som e flinke:) og lese så fort det kjem innlegg.. men det som forrundra mest, det e at Arild virkelig e skamklippt enda!! Eg håpa eg får sjå det "live" neste gang, men det e vel fare for at han har klippt seg før eg går i fri igjen:) nyt siste dagane turtelduene :) Klem Klem:)
26th April 2009

Hehe! :) Jammen godt eg har sånne fantastiske reiseinnlegg å lese når eg kjeda meg på jobb. Må seie eg blei imponert over både dei brasilianske og argentinske fossane. Nydelige bilder. Kan tenke meg det var fantastisk å være der. Ellers veit ikkje eg heilt om eg ska tru på Jorunn eller Arild mht at det blir deilig å komme heim å få litt pause frå være-ilag-24-tima-i-døgnet-livet. Eg halla litt mot at det e vitsane til Arild som gjere det.. haha :D Anywaays, eg gleda meg skikkelig til dokke kjeme heim! :):) Tschuuuss!
26th April 2009

kjære Jorunn. du seie fyst at eg ikkje ska bekymre meg. derette seie du at dokke ikkje ha haurt om svineinfluensaen, før du INNLEDA neste innlegg me å seie at begge to e forkjøla!?!?! no bør det snart ringe ei BJELLE elle tre her! trur ikkje den norske pollensesongen bør vere di største bekymring akkurat no...!
27th April 2009

Eg føye meg inn i rekka av dei som er svineinfluensa-bekymra og henvise til dagbladet.no for nødvendig informasjon....... Ellers ville eg holdt meg godt vekk fra alle som hosta eller nyse eller grynta, og tatt med ei sånn bobledrakt og munnbind til flyturen heim...tenk alle svinebassiluskane som kan hope seg opp i en flykabin....hmmmm....skeptisk. Ellers synst eg dåkke kunne vert på reise så lenge som dåkke hadde planlagt, for eg kjeme til å få reisebrev-abstinensa.... :o) God tur heim iallefall :)
27th April 2009

Æssda, måkje bry dokke om den svineinfluensaen. Ingen ting ei god dose Tamiflu ikkje kan fikse;) Eg syns egentli det e passande med ei skikkeli utgreiing på ken som e leidast av ken av dokke. Vekje påstå eg va veeeeeldi imponert over ape bildet ditt Jorunn;) Men so hakje eg so store erfaringa med Arild sine dårlige vitsa heller.

Tot: 0.078s; Tpl: 0.013s; cc: 13; qc: 26; dbt: 0.0385s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb