Den STORE lesarkonkurransen!!


Advertisement
Published: April 30th 2009
Edit Blog Post

KONKURRANSE!!!




Paa med brillene og legg hjernecellene til blaut ein times tid, for no er det tid for Arild og Jorunn sin STORE lesarkonkurranse!!




KVEN LIKNAR ARILD TIL FORVEKSLING PAA HER PAA DESSE TRE BILDA?


Hint: Vi tenker fyst og fremst paa sveisen.
Hint 2: Det er ein mann. Om vi snakkar lokal, nasjonal eller internasjonal kjendis er opp til dykk aa finne ut.


Og berre saa dokke veit det: Vi har ein gjev premie til den heldige vinnaren.



Reglement

-Alle som freistar lykka med aa tippe svaret paa gjesteboka har ein reell sjanse til aa vinne. Den som svarar riktig fyst vinn premien. MEN om ingen svarar riktig kan det vere at dei alldeles upartiske dommarane beloenar oppfinnsamheit og gode svar. Om vi synast det er umogeleg aa velge ein vinnar blant alle dei gode svara, eller viss alle svara er saa komod at vi ikkje synast nokon er verdige premien, saa blir det trekt mellom alle svara som har kome inn. Konklusjon: ALLE har ein sjanse.
-Det er lov aa freiste lykka fleire gongar. Men vi set foten kraftig ned ifht studentmetodar ala ¨klipp og lim inn alle kjendisar som er ramsa opp paa nettet¨ eller evt ¨scan og lim inn alle navn som fins i Den store slektsboka for ytre Nordfjord¨. Vaaghalsar som proever seg paa dette vert automatisk diskvalifisert fraa baade denne og alle framtidige konkurransar fraa denne kanten.
-Harsellering med sveisen til Arild oppfordrast paa det sterkaste.
-Svarfristen er satt til laurdag 2.mai kl.15 norsk tid.


LUKKE TIL.



Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



30th April 2009

Svar
Sennepen?
30th April 2009

Vi er tilbake på 80-talet
-og kjendisen på bilda er utvilsomt Sigvart Dagsland!!
30th April 2009

Eller
-kan det vere Simon Cowell??
30th April 2009

No såg eg akkurat et bilde av Jan Thomas
-som likna fælt, men han er vel strengt tatt ikkje innafor kategorien de var ute etter.
30th April 2009

Som to dråpar vatn
Det er jo ingen tvil om at dette er Rune Rudberg opp av dage! En ung og litt mindre sliten versjon frå då RR var på høgda både karrieremessig og utseendemessig, vel å merke. Dette reiser sjølvsagt noken litt ubehagelige spørsmål: Korleis blei mamma Førde en av dei 1000? Var det berre "meant to be"? Eller var det mest fordi Lidvar var så mykje borte på sjøen?
30th April 2009

Konkurranse!
Me tanke på den usedvanli stilige sveisen, so kjøre ej på me ett forslag.... Christer Sjögren i Vikingarna! Han he akkurat same lette og luftige sveisen, å litt solbleika i front... hææærleg!! :)
30th April 2009

Eg tippa det e han Jan Magne som e dobbeltgjengaren! Knalllikt.. ellers likna det litt på macgyver og. Redd eg blir litt lurt av den raude tskjorta og derfor trur det e Jan.. Eg syns det likna på mange!! Litt likt mamma og (på håret) men sia dokke sa det skulle være en mann so slo eg ifrå meg det.. :D
30th April 2009

Ditta er utvilsomt ei yngre utgåve av Vladimir Smirnov. So no må du Arild legge deg i hardtrening so du blir minst like god på ski. Nei det er forresten dårlig skiføre her no om dagen. Velkomne heim.
30th April 2009

FrP
Terje Søviknes :P Han hadde bare litt for utprega hakeparti! :p
30th April 2009

Jahaa
Eg syns sveisen ligna litt på pelle i hotel cæsar sin eg! :D
30th April 2009

Pål Bang Hansen
30th April 2009

Svar på konkurranse
Det e han Jan på beisen
30th April 2009

Limahl?
30th April 2009

Eg veit de!!!!!!!!
SVEIN KROGSTAD! De må være han.. Eg har tenkt på de i heile dag- å de ekje tviiil!
1st May 2009

svar
Oddbjørn Hjelmeseth
1st May 2009

Terje Søviknes
1st May 2009

Velkommen hjem!!
Børre Løviknes uten tvil...
1st May 2009

eg syns han likna på han der so dansa i enten bar overkropp eller paljettkostyme KVAR kveld på danskebåten/englandsbåten/finlandsbåten. han med austeuropeisk aksent veit du. nei, vent... no får eg inn på øyret at det ikkje berre er EN mann!!! ken skulle ha trudd...anyway arild, på med et paljettkostyme her og alle dine sommarjobbmangel-plager er over for ALLTID! som vi seie på beisen: NICE!
1st May 2009

Luremus?
Eg trur det her e ett lurespørsmål for eg har aldri sett en mann me so stygg sveis før.
2nd May 2009

Eg syns det likna på Svein Krogstad, og en annen som eg honden ta ikkje kjem på navnet til.....lekkert va det og..;)
2nd May 2009

Cláudio André Mergen Taffarel
2nd May 2009

Ingen svarte riktig
Ingen har tippa riktig person, og juryen tok difor på seg den vanskelege oppgåva med å finne fram til det beste svaret. Juryen har enstemmig og utan større diskusjonar kåra Jeanette til den store vinnaren. Den gjeve gåva vert overlevert i neste veke. VI GRATULERER!!! (Riktig svar kan dokke no få lure på ei stund)
2nd May 2009

Eg veit
Thomas Gjertsen

Tot: 0.121s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 54; dbt: 0.0575s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb