Ecuador - Banjos og Quito

South America » Ecuador » North » Quito
April 8th 2012
Published: April 11th 2012

3/4 - 5/4-2012 Banos For å komme fra Cuenca til Banos, må du skifte buss i Ambato. Før kunne du skifte buss i Riobamba, men den vegen ble stengt av lava under et av vulkanen Tungurahuas utbrudd (siste utbrudd i 2006). Det går bare lokalbusser denne strekningen, og den vi ble "dyttet" inn på, var nok ikke den i best stand. Før start løp en mann rundt med en sprayflaske med godlukt. Roseduf... Read Full Entry

Photos are below

Markedet i OtavaloMarkedet i Otavalo
Markedet i Otavalo

Her serveres helstekt gris med poteter og salat (ca 11 kroner). Hun river kjoett ut av grisen og deler det opp med fingrene. Svoren er sproe og hun brekker av en bit av den og legget paa hver talerken. Deretter helles det paa en varm sky og serveres. Porsjonene gikk unna i et voldsomt tempo. Vi kjoepte og det er noe av det beste vi har spist noen gang, helt fantastisk!!!
Takterassen paa Secret Garden - Saa kom REGNET!!!!Takterassen paa Secret Garden - Saa kom REGNET!!!!
Takterassen paa Secret Garden - Saa kom REGNET!!!!

Vi kjoepte flybilletter til sol og varme (Colombia, Cartagena - kysten mot Caribien), pakket og dro.

11th April 2012

hilsen tua og vilhelm
herregud hva dere opplever og så lange reisebrev dere skriver gøy for oss å lese. men jeg ville ikke vært med på akkurat det dere opplevde i Quito, jeg er for pysete til det mens Vilhelm sier at jeg er kresen--- klem fra oss

Tot: 0.127s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 44; dbt: 0.0687s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb