Galapagos

South America » Ecuador » Galápagos » Santa Cruz Island
October 21st 2016
Published: November 1st 2016

Buenos dias DK! Ja, så kom vi sørme også forbi Galapagos, som absolut ikke har skuffet! Man har jo altid hørt om Galapagos som noget med Darwin og nogle store skildpadder, men hvad de nærmere går ud på har jeg ikke vist så meget om. Nå, men Galapagos er en gruppe vulkanske øer ca 1100km vest fra Syd Amerika. Øerne er meget forskellige i udtryk, farve, højde, vegetation og hvem der... Read Full Entry

Photos are below

1st November 2016

Hola Gringo, For satan da brow, hvor er det dog bare DE fede oplevelser I 2 nomader får jer, det er jo næsten mere end hvad menig mand kan krapere, på så relativ kort tid... Hvor må det bare have været for vildt, bare og kunne slendre rundt blandt så mange forskellige dyrearter, det er man jo kun vant til hos gederne i Zoo eller i de gamles hønsegård, hvilket jo i sig selv ikke er særligt spændende... Og sikke en vild og varieret natur, det må også have været flippet og se så meget forskellig vegetation, samme sted "næsten" og over alligevel så korte afstande som det trods alt må ha været - tænker jeg:-) Og got damn hvor må det bare være fedt, og snorkle rundt helt vægtløst og bare spotte så mange sjove og spændende væsner, som man normalt altid kun ser på tv, men det må alligevel også være en smule angstprovokerende, at der lige pludselig ud af det blå dukker en hammerhaj op foran én, det er jo nogle af de farligste hajer I har set - shiiiittttt mand... Og så lige den der katamaran, jeg var jo inde og tjekke deres hjemmeside, og det så jo bestemt ikke helt skidt ud, det var jo det rene luksus - om ikke i hvert fald i forhold til jeres junglehytte i Amazonas - det må ha været top tiltrængt:-) Lige en sidste ting bror, jeg synes det er super gennemført, at I slutter jeres rejser af med et billede af jer 2, der holder vores alle sammens dannbrog mellem jer:-) “At rejse, at høste erfaring og at lære – det er at leve. Verden er stor, og selv fra toppen af Everest kan man ikke se det hele.” Nå se så og vend næsen hjemad bror, jeg savner dig og glæder mig til og se dig - snart:-) Kh. Storebror
1st November 2016

Hej lillebror. Sikke nogle fantastiske billeder. Det er fuldstændigt vildt, alt det i oplever på relativ kort tid. Det må være svært, at kapere alle de mange indtryk i får i løbet af en tur. Så dejligt, at følge med, både med billeder, men i den grad også det skrevne. I må nyde de sidste dage, inden hverdagen og kulden kalder på jer igen. Knuz søs.

Hej onkel gudfar❤
Hvor mange dyr kan du ha med hjem i rygsækken?? ? synes Sofie og Louie snart skal have en ny legekammerat og Bella er lidt vild med den røde krabbe?? jeg tænker måske mere en flamingo ? vi glæder os begge 2 til at se alle dine flotte billeder på storskærm i Rødovre ? god tur hjemad ❤ vi ses snart knus fra Bella og s.inden ?

Tot: 0.042s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 19; dbt: 0.0255s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb