Columbia & Ecuador - Hatodik nap - Megérkezés Juan-hoz

South America » Colombia
February 25th 2023
Published: February 27th 2023

Nem sok fix része volt az utunknak de az egyik ilyen az volt, hogy itt töltsünk el néhány napot Juan Hosteljében. Nemcsak Kristóf egyik régi barátja akit mindig meglátogat ha Kolumbiában jár, hanem egy sámán segítője és tanítványa már évek óta.

Minden kedden és pénteken tartanak itt a dzsungel szélén ceremóniát, amire szerettünk volna tegnap ide érni, de sajnos nem tudtunk, így majd csak kedden tudunk részt venni.

A tegnapi nehéz nap reggelre nagyjából kisimult, de Kristóf sajnos még mindig elég szarul van, gyenge és valószínűleg lázas is. Reggel ki is jöttünk végre a várostól kb 10 percre lévő szállásunkba, ahol a kert vége már belelóg a dzsungelbe. Az épülő új épület tetejéről csodás kilátás is nyílik rá és a völgyben lévő sebes folyó is felhallatszik.

Ideérve egyből otthonos volt minden, teljesen Everness feeling a hely, közös konyha és szoba, függőágyak…

Nem is bonyolítottuk tovább a napot, befeküdtünk egy-egy függőágyba és az ebédet kivéve, gyakorlatilag ott pihentük ki az előző, meglehetősen zsúfolt és nehéz napokat.

Nagyon jó volt az a tudat, hogy most itt pihenünk pár napot, nem kell holnap reggel megint hátizsákba pakolni mindent. Mosni is tudtunk egyet, mert már fogytán voltak a tiszta ruháink, mivel eleve úgy terveztük a mennyiséget, hogy itt tudunk mosni majd.

Tot: 0.056s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0343s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb