Columbia & Ecuador - Ötödik nap - Utazás Mocoa-ba / egy igazi szar nap

South America » Colombia
February 24th 2023
Published: February 25th 2023

Korán keltünk és jógáztunk a pakolás és reggeli előtt, majd jött egy taxi érrtünk amivel kimentünk a buszhoz amivel tovább indultunk Mocoa-ba, ami kb 230km, szerpentinen, így megint hosszú útra készültünk.

Kilenckor ért volna oda az állomásra, ahol felszálltunk, de amikor kiértünk akkor mondták, hogy 1,5 órát késik, de végül 2,5 lett belőle és csak 11:30-kor szálltunk fel.

Ezzel veszélybe került az esti ceremónia, amire oda szerettünk volna érni és a kevés fix programunk egyike lenne. Most a buszon ülünk és itt írtam meg a tegnapot és a mai napunkat eddig…

Hát nem lett heppyend a vége sajnos, sőt az eddigi legszarabb napunkat zártuk sajnos. Konkrétan a teljes napunkat a buszon töltöttük. Nem elég, hogy 2,5 óra késéssel indultunk, de a tervezett 5 órás menetidő is majdnem 8 óra lett. 8:30-kor indultunk el a szállásunkról és 19:30- kor értünk ide a maira.

Kényelmetlenül, nyűgösen is utaztunk. Tegnap jól leégtünk az is kellemetlen volt, közben szétcsíptek a moszkitók is, ami egész úton viszketett, a sofőr végig a telefonját nyomkodta még a szerpentinen is, Kristóf napszúrást kapott tegnap, neki a feje is fájt, szóval jó szar nap volt, kár lenne szépíteni.

A szállásunk is elég puritán, hogy finoman fogalmazzak, dög meleg van a szobában, de nincs klíma, csak egy ventilátor.

Ha egy jó dolgot akarok mondani a napból akkor az a forró csoki - vanilia fagyis brownie kombó volt, amit érkezésünk után egy nagyon kellemes kerthelységben fogyasztottunk el…

Ja és mondanom sem kell, lekéstük a ceremóniát is amire ide akartunk érni…

Tot: 0.082s; Tpl: 0.016s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.0568s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb