Par fotek z nedelniho odpoledne

Chile's flag
South America » Chile » Santiago Region » Santiago
December 1st 2008
Published: December 1st 2008

Moji drazi hostitele me vzali na tour del Mercado Vega, tedy obri trznice, kde obyvatele hl. mesta nakupuji svoji zeleninu, ovoce a vubec vsechno mozne. Chile, svoji genialni polohou nabizi prakticky po cely rok vsechny mozne druhy ovoce i zeleniny. Koupite tu prakticky vse olivami pocinaje a banany konce. Nabizi se bezpocet druhu syru, ryb, vsech moznych druhu masa, proste vse, co si jen muzete prat a vse je krasne nakoncentrovane prave tady. Trh zije rusnym zivotem, jdete s proudem lidi jednim smerem, proti vam se prodira proud druhy, prodavaci vyrvavaji svoje nabidky, nekdy az tolik, ze si u nich radeji neco koupite, abyste je na chvili utisili. Mezitim se na trhu muzete relativne levne najist, dat si skvele cerstve dzusy ze vseho mozneho nebo jen bavit pohledem nad pestrosti zbozi a prochazejici lidi.
Z trznice Vega vyrazime odlozit narvane batohy domu, davame si skvely cerstvy sandwich a pokracujeme obhlidkou mesta. Zaciname nedaleko Bellas Artes v male vystavni sini vystavujici zajimave artefakty typu - pohovka z plysaku nebo obraz vyrobeny ze starych pocitacovych disket. Mijime Kafe Conchito, ktere ma pod jeho nazvem uvedeno PRAHA-LOS ANGELES-SANTIAGO, takze kdo tuto kavarnu v Praze najde, ma u me panaka 😊
Skrze male ulicky centra mesta se dostavame k parku s vyhlidkou - Cerro Santa Lucia, ktery byl roku 1872 tehdejsim radnim mesta panem jmenem Vicuna Mackenna (a prace 150 veznu) premenen z holeho kopce v uhlazeny mestsky park s baroknimi terasami, kasnami a vyhlidkou. Sledujeme ostre animovanou show pruvodkyne, ktere asistuji konkvistadori a ve stinu se krcici indian cekajici na svuj vystup.
Nasleduje zmrzlina a prochazka bohemskou ctvrti a presun pres hlavni namesti domu. Pekny den...

Cerna kukurice - woodoo...Cerna kukurice - woodoo...
Cerna kukurice - woodoo...

...udajne skvela na dzus, ktery se z ni dela po uvareni, pridani dalsich prisad a rozmixovani.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.015s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0468s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb