Morro de Sao Paulo - paradis.. :)

South America » Brazil » Bahia » Morro de São Paulo
February 17th 2008
Published: February 18th 2008

Onsdag den 13. februar kom vi oss endelig avgaarde til paradisoya.. Vi hadde faatt mange anbefalinger om aa dra hit, saa vi var litt spente paa hvordan denne oya var i forhold til Ihla Grande. Etter en to timers baattur var vi paa plass. Paa oya fant vi fort pousadaen vaar "reaggae". Vi hadde slengt oss med 4 gutter som vi hadde moett paa hostellet i Salvador, 3 nederlendere og en fra Hawaii. D... Read Full Entry

Photos are below

kortkveld med svenskene! kortkveld med svenskene!
kortkveld med svenskene!

siste kvelden foer svenskene dro fra oss, spilte vi boms med svneske regler, noe som kan vaere litt forvirrende etter noen vinflasker :)
Vilde og Connor!Vilde og Connor!
Vilde og Connor!

Tess og Connor hadde kjoept en genial point it book, som hadde bilde av alt! heh, ingen turte aa bruke den da.. men,genial var den! :)
Linda og Tess Linda og Tess
Linda og Tess

Verdens beste dessert! kan vel forklares som en pannekake med varm nutella og banan paa pinne! :) nice!
haha 1!! :)haha 1!! :)
haha 1!! :)

Vilde skulle egentlig ta bilde av hele bordet, men ende opp med aa lene seg saa langt tilbake at hun falt bakover...
Haha 2!! Haha 2!!
Haha 2!!

..og en hund kom for aa hjelpe til.. haha.. !!!! :D

19th February 2008

Paradis
ser det verkeleg ut til å være! Godt å sjå de får i dykk mat og drikke:-) Viktig det:-) Vilde, gratulerer så masse med dagen den 20. Skriv meir på mail til deg:-) Stor og varm klem frå mamma Unni og Bjørnulf.
24th February 2008

Flotte jenter
på en superherlig reise! :)) kjempeartig å se på bloggen deres!!! Vi følger med og er superstolte av dere jentene! masse kos og klem fra tante pose & co :))

Tot: 0.103s; Tpl: 0.012s; cc: 14; qc: 55; dbt: 0.0655s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb