82 diena. Sucre.

South America » Bolivia » Chuquisaca Department » Sucre
February 21st 2013
Published: February 21st 2013

Atsikeliam, papusryčiaujam ir važiuojam į autobusų stotį. Su manim ir toliau kartu keliauja olandas vardu Freek. Autobusu važiuojam apie 3 valandas iki miesto Sucre kuris pagal Bolivijos konstituciją yra valstybės sostinė. Čia šiek tiek šilčiau, lyginant su Potosi aukščio skirtumas apie 1500 m., tad ir temperatūras maždaug 7 laipsniais šiltesnė. Iš pirmo žvilgsnio atvažiuojant į miestą, jis atrodo labai nekaip. Bet atvažiavus į miesto centrą įspūdis pasikeičia. Susirandam nakvynę už maždaug 10 Lt. nakčiai. Pasidedam daigtus ir einam pasivaikščioti po miestą. Apeinam centrą kuris man labiau primena Argentinos šiaurinius miestus nei iki šiol matytus Bolivijoj, užlipam iki šiokios tokios panoramos. Miesto senamiestis dauboje, o aplink kalvos. Netrukus pagrindinėje aikštėje sutinkame Potosi hostelyje kartu gyvenusius kelis -mones kurie ieško kur apsistoti. Pasiūlome tą pačią vietą kur ir mes apsistojom. Kompanijai mūsų pasiūlytas variantas tinka, tad prie mūsų prisijungia 3 argentiniečiai ir 2 čiliečiai. Aš kažkur praganiau savo rankšluostį, tad keliauju į netoliese esantį turgų nusipirkti naujo. Pakeliui užeinu į mobilių telefonų parduotuvę, gal kokį pigų telefon rasiu, nes net žadintuvo neturiu arba bent mp3 grotuvą, nes važinėjant po 15 val autobusu, kartais gerai muzikos paklausyti. Ir ištikrūjų randu už 100 Lt telefoną su mp3 grotuvu, bei 2 GB atminties kortele. Taigi nuo šiol turiu naują telefoną, nebereikės iš kaimynų skolintis žadintuvo, o ir kelionės autobusu tikiuosi neprailgs. Nusiperku ir rankšluostį... šiandien didelių apsipirkimų diena 😊 Šiandien šeštadienis, tad su visa kompanija bandom surasti kur čia kokie nors šokiai vyksta. Po šiokių tokių paieškų atrandam vietinį klubą. Gero kompanija, tad laiką praleidžiam smagiai, nors muzika ir nekokia. Užtai dėmesio iš aplinkinių sulaukiam daugiau nei įprastai.

Tot: 0.061s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 28; dbt: 0.0376s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb