83, 84 diena. Dinozaurų pėdsakai.

Bolivia's flag
South America » Bolivia » Chuquisaca Department » Sucre
February 23rd 2013
Published: February 23rd 2013

Sucre mieste siūloma daug tradicinių pramogų: žygiai pėsčiomis, su žirgais arba su dviračiais po kalnus. Vienintelė mane sudominusi ekskursija, tai parkas kuriame galima pamatyti dinozaurų pėdsakus. Parkas visai netoli miesto, tad sėdam į miesto autobusą ir važiuojam iki parko. Įėjimas apie 13 litų, parke keletas realaus dydžio dinozaurų skulptūrų, bei šiokia tokia istorija apie gyvybės evoliuciją žemėje. O pagrindinis objektas, dėl kurio važiavom - dinozaurų pėdsakai, priešais matomi ant vertikalios uolos. Deja prie prieiti ir iš arti jų apžiūrėti negalima, bet jie ir taip matomi plika akimi. Vizitas parke trumpas ir gal nevisai toks kokio tikėjausi, bet vistiek įdomus. Sako, kad šie pėdsakai įrašyti i gineso rekordų knygą kaip ligiausi dinozaurų pėdsakai. Grįžtam atgal į miestą. Mieste susitinkam dar kelis žmones iš hostelio Potosyje, kartu einam pasėdėti į barą, po to vakarieniauti į kiniečių restoraną. Tuo vakaras ir baigiasi, neatsimenu kada pastarajį kartą ėjau miegoti 10 valandą vakaro. Bus proga gerai išsimiegoti.

Jau seniai taip gerai nebuvau išsimiegojęs. Šiandien planuoju važiuoti į Santa Cruz. Kelionė laukia ilga, maždaug 16 valandų, o žinant vietinius autobusus, tai neturėtų būti labai maloni kelionė. Autobusai turėtų važiuoti apie 4 valandą po pietų, tad turiu beveik visą dieną. Nieko perdaug nenuveikiu, nes aplink viską jau apvaikščiojęs, tad praslampinėju visą ryta po miestą, po to gerai papietauju ir atsisveikinęs su pastarosios savaitės bendrakeleiviu Freek važiuoju į autobusų stotį. Deja viskas ne taip paprasta kaip aš galvojau, visi bilietai į Santa Cruz išparduoti, bet atrandu vieną moteriškę kuri už maždaug 60 Lt parduoda vieną bilietą. Šiaip bilieto kaina apie 45 Lt. Kadangi kitų variantų šiandien nėra, o gaišti papildomos dienos čia nenoriu, nusiperku bilietą. Autobusas pilnas, keletas žmonių net stovi, nežinau kaip toli jie planuoja važiuot stovėdami. Pirmą pusvalandį kelias neblogas, bet vėliau su kiekvienu posūkiu prastėja. Netrukus baigiasi asfaltas. Pradedu suprasti kodėl kelionė tokia ilga, vietomis kelias kaip bulvių laukas, o kaikur matosi neseniai buvo užverstas akmenų nuošliauža. Nepaisant kelio bandau užmigti ir bent šiek tiek pamiegoti.

Tot: 0.072s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0378s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb