Ushuaia, het einde van de wereld

January 3rd 2010
Published: January 24th 2010

Ushuaia, het einde van de wereld

Na een 3,5u durende vlucht op 3 januari aangekomen in het 'koude' Ushuaia. De tango, feestjes en teenslippers worden geruild voor de handschoenen, windstoppers en de heerlijke stilte van het meest zuidelijke stadje van de wereld. In Ushuaia die dag nog een boottocht gemaakt met ene klein gezellig bootje naar het eiland H en een zeeleeuwenkolonie in 'the Beagle Channel'. Deze tocht was mooi en na de tropische temperaturen kregen de besneeuwde bergtoppen nog wat extra charme, de afwisseling is heerlijk. Op 4 januari zijn we gaan stappen in Parque Nacional Tierra de Fuega (Vuurland) dat zich bevindt tussen de beagle Channel en de lagune Fagnano. We hebben daar 2 tochten gedaan en genoten van het uitzicht op de baaien, de verlaten natuur en de woeste bergtoppen.

Eiland HEiland H
Eiland H

Dit is mos die zich vormt als een steen en het kost 100-en jaren om groot te worden

Tot: 0.055s; Tpl: 0.013s; cc: 9; qc: 23; dbt: 0.0303s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb