45 diena. Koncertas.


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires
January 16th 2013
Published: January 16th 2013
Edit Blog Post

Diena kaip jau įprasta karšta, jau baigiu priprasti prie to, kad kasdien termometras pavėsyje rodo +30 ar daugiau. Bet karščiausia būna ne per pietus, kai saulė pakyla aukščiausiai, bet tarp 3 iki 5 val., adangi per dieną saulė įkaitina asfaltą bei pastatus. Bet šiandien noro kažką veikti nėra, praleidžiu visą diena prie kompiuterio ir tik vakare išsiruošiu į miestą. Alanas, taip tas pats su kurio šeima praleidau kalėdas, man davė vieno savo draugo vardu Flavio, gyvenančio Buenos Airėse kontaktus, kuris taip pat yra muzikantas. Aš su Flavio sutariau susitikti šiandien vakre, viename miesto barų kur jis planuoja groti. Atvykęs į barą nesunkiai atpažinau Flavio, draugiškai pasisveikinom, jis mane supažindino su kitais šį vakarą grosiančiais muzikantais. Labai nustebau kai vienas iš jų sužinojęs, kad esu iš lietuvos pasakė labas vakaras ! Šito aš tikrai nesitikėjau.... ne jis nėra Lietuvis, tiesiog prieš porą metų jis su grupe koncertavo Lietuvoje. Baras visai nedidelis, tiesą pasakius žinodamas kad laukia koncertas, tikėjausi, kad erdvės bus gerokai daugiau, o čia prie stalų vos telpa susidinti 50 žmonių. Flavio randa man vietą atsisėsti šalia prancūzų kurie visi arba yra profesionalūs tango šokėjai, mokytojai ar šiaip šito šokio entuziastai. Pasašu, kad visa čia šiandien susirinkusi publika - draugai, pažystami ir bičiuliai. Koncertas prasidėjot tradicine tango muzika, vėliau kelias melancholiškas dainas sudainavo maždaug 70metis gitaristas, po jo Flavio su gitara bei kolegės dainininkės pasirodymas ir vakarą užbaigė pradėjusi grupė. Flavio man pasakė, kad tai aukščiausio lygio muzikantai ir geresnį koncertą sunkiai rasčiau ne tik kokiam bare, bet ir koncertų salėje. Ir tai ne pagyrūno žodžiai, o gryniausia teisybė. Koncertui pasibaigus ir išsiskirsčius žmonės keli muzikantai pasiliko pagroti savo malonumui su draugai, o aš pasilikau paklausyti. Puikus vakaras ir nekasdienė galimybė pamatyti Buenos Airių bohemiečių gyvenimą.


Additional photos below
Photos: 4, Displayed: 4


Advertisement



Tot: 0.096s; Tpl: 0.019s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0536s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb