44 diena. Kitas miesto veidas

South America » Argentina » Buenos Aires
January 10th 2013
Published: January 10th 2013

Šiandien tikslas, nuvažiuoti iki ofiso kuriame galėtų paaiškinti kodėl neveikia mano sim kortelė. Iš rajono kuriame dabar apsistojęs, patogiausia važiuoti traukiniu iki centro, tad taip ir padarau. Išėjęs iš traukinių stoties prisimenu, kad netoliese turėtų būti ir autobusų stotis, tad gerai būtų nueiti ir pažiūrėti kada važiuoja ir kiek kainuoja autobusas iki kito mano miesto Cordoba. Autobusų stotis labai didelė ir labiau prižiūrėta nei traukinių stotis. Stebinai tai, kad visoje Pietų Amerikoje visiškai neskiriama dėmesio traukinių infrastruktūrai ne tik, kad gerinti, bet bent jau palaikyti. Kaip supratau, pagrindinė to priežastis, privačios autobusų kompanijos kuriose greičiausiai turi savų interesų vietiniai politikai. Taigi stotyje išsiaiškinu, kad autobusai į Cordobą važiuoja beveik kas valandą, tad nėra reikalo iš anksto pirkti bilieto. Už autobusų stoties neturtingas rajonas, praeinu jo pakarščiu, bet gilyn eiti nedrįstu, nes turiu perdaug vertingų daigtų (telefoną, fotoaparatą, šiektiek pinigų), o tokie rajonai kaip žinia nepatys saugiausi. Tiesą pasakius nesitikėjau Bueno Airėse pamatyti tokį rajoną. Kiekvieną kartą vaikštant po Buenos Aires, miestas man atrodo vis kitoks. Ilgai neslampinėju ir apsisukęs keliauju į miesto centrą, pavaikštinėju pora valandų jau šiek tiek pažystamomis gatvėmis, surandu operatoriaus kurio kortelę turiu nusipirkęs atstovybę ir bandau išsiaiškinti ar tai mano telefono problema ar kortelė netinkama. Pasirodo ta kortelė kurią nusipirkau netinka, dar reikia pirkti kitą. Kadangi kitų variantų nelabai turiu tai nusiperku kitą kortelę, dabar aš jau su ryšiu. Grįžtu namo, pavakarieniaujam su Flavio ir einam į dar vieną CS susitikimą. Vakaro scenarijus toks pat kaip vakar.

Tot: 0.043s; Tpl: 0.011s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0221s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb