Argentina

South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
November 12th 2008
Published: November 12th 2008

Hej allesammen. Det er efterhaanden et stykke tid jeg har sat noget paa bloggen, men jeg har ikke taget saa mange billeder der har vaeret vildt spaendende det sidste stykke tid😊 Jeg er i oejeblikket i Argentina i Buenos Aires. Jeg tog fra Villa Tunari, til Cochabamba og sov der en nat, hvorefter jeg tog til Oruru med en bus i 4 timer. Her tog jeg med et tog moed Villazón, som er graensen m... Read Full Entry

Photos are below

En af vores mange BBq´s

Andes bjergene.-Den forkerte vej

Andesbjergene- Dette er faktisk en kaempe flod som gar ned og moeder Río Colorado laengere nede. Men i oejeblikket er den udtoerret, kun faa steder kan man se Smaa vandloeb. Men der er utrolig smukke sten op gennem hele floden.

Igen et hus der er gemt inde bagved. Eller flere huse

Her bliver der holdt foedselsdag for en fra New zealand. Utrolig god kage:)

DInde i byen Cafayate. Jeg sidder paa en restaurant og venter paa min mad.

Tot: 0.044s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 42; dbt: 0.0236s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb