Buenos Aires


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
November 16th 2008
Published: November 16th 2008
Edit Blog Post

Buenos AiresBuenos AiresBuenos Aires

Dette er klubben med Judo. Ved siden af paa det groenne bliver der traenet karate. Paa billedet er de ved at goere klar til Sumo.
Jeg er nu i Buenos Aires hvor jeg har vaeret siden mandag, saa det er lige op over at have vaeret en uge.
Det er en rigtig stor by, heldigvis er der mulighed for at rejse meget rundt med Subte, som ogsaa er billigt.
Jeg nyder at hygge mig her i byen og har indtil videre opsoegt en masse aktiviteter. Jeg har blandt andet faaet noget Guitar undervisning. Det er jo Tangoens by, saa de er rigtig dygtige. Man siger ogsaa at det er her man faar en af verdens bedste guitarer.
Derudover blev jeg traet af at lave ingenting, saa jeg har fundet nogle kampsports steder. Jeg har vaeret baade til Aikido, Judo og brassiliansk Jiujitsu. Det er alt sammen rigtig godt, og der er fyldt med soede mennesker herovre. Jeg bor i den bydel der hedder San Telmo og idag skal jeg til Antik marked. I dette omraade er der nemlig fyldt med antik ting, og det er faktisk meget spaendende😊
Igaar var der museums nat, saa kl 23 begav en Italiensk fyr som hedder Andrea og jeg os ud for at tjekke hvaddet var for noget. Alle museumer i hele byen var aabne, men vi gik hen til
Buenos AiresBuenos AiresBuenos Aires

Dette er nogle af dem der er med til Judo, Rigtig flinke mennesker, som altid.
det i naerheden. Det var lidt underligt for det var fyldt med tyske billeder fra patagonien, mender var masser af mennesker og musik. De havde ogsaa "poelsevogne" hvor man kunne faa burger og hotdogs. Men ogsaa baguette broed med et helt stykke ko koed i. Det smagte faktisk udemaerket😊
Hav det godt saa LAenge.
Ann


Additional photos below
Photos: 5, Displayed: 5


Advertisement

Buenos AiresBuenos Aires
Buenos Aires

De laver rigtig laekker kage her i Argentina. Dette er min yndlingskage, som bestaar af chokolade kage, og en form for floedeskums eller mousse af chokolade ind imellem og paa toppen. Utrolig laekkert:)


Tot: 0.067s; Tpl: 0.009s; cc: 11; qc: 21; dbt: 0.0492s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb