Muutto

Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires » Buenos Aires
February 7th 2008
Published: February 8th 2008

Liisan innoittamana tuli juotua turhan paljon, joten otin taman paivan iisisti. Liisa ja Pia lahtivat kohti Montevideota. Ajoin taksilla Recoletaan uuteen majapaikkaan, ja onnekseni sain huoneen heti kayttooni jo klo 11. Poikkesin paivalla vain parin korttelin paassa. Locutoriossa aukesi excel ja kuvien siirto onnistui, mutta cookiet eli evasteet oli estetty, joten en paassyt paivittamaan naita sivustojani. Hostellin koneella taas sivustot aukeavat, mutta kuvien siirto ei onnistu, kun ei ole USB-porttia. Korttelin paassa on siis kaikki mita tarvitsen: kuntosali (paivahinta 10 pesoa eli 2,4 euroa), pesula (pesu ja kuivaus 7 pesoa), pari pikku ravintolaa, supermarket. Supermarketissa riitti katseltavaa. Tein vain pienet ostokset ja aikaa kului taas kassajonossa. Kassoja oli vain kaksi, mutta muuten henkilokuntaa kaupassa oli vaikka kuinka.

Kavin syomassa sveitsilaisen Ulrichin kanssa. Saksan puhuminen sujui niin hyvin etta puhuin sita tarjoilijallekin epahuomiossa. Hostelleissa minulle on yleensa puhuttu englantia, ja olen saattanut jatkaa espanjaksi, koska olen miettinyt taman matkailuaiheisen sanaston espanjaksi enka jaksa ryhtya miettimaan miten se menisi englanniksi.

Loppuillasta satoi eika ollut enaa niin hiostavan kuumaa kuin edellisina paivina.

Tot: 0.042s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 24; dbt: 0.0253s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1021.9kb