Seorakdong

ON TOUR - Woche 308 (Südkorea)

October 21st 2018
Montag, 15.10.18 Um 05.30 Uhr standen wir auf. Eine halbe Stunde später standen wir im Café, die Dame war bereits an der Arbeit. Sie überreichte mir das versprochene Sandwich und gab mir noch eine Thermoskanne mit heissem Kaffee mit. Als sie meinen Rucksack sah, bekam sie fast einen Schock, weil dieser überhaupt nicht angenehm zum Wandern ist. Sie ging kurz in ihre Wohnung und kam mit ihrem Ru ... read more
Asia » South Korea

Korean Flag Korea was an independent kingdom under Chinese suzerainty for most of the past millennium. Following its victory in the Russo-Japanese War in 1905, Japan occupied Korea; five years later it formally annexed the entire peninsula. After World War II, a... ... read more
30th October 2018

Seorakdong
Sensational imagery on this bridge Gabi. Looks like a wonderful National Park.
31st October 2018

Seoraksan
Hi Dave, thanks :-) Yes, the nationalpark of Seoraksan is wonderful with many trekks to do

Tot: 0.196s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 124; dbt: 0.0374s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.9mb