Wanaka

September 10th 2005
Published: May 3rd 2006

Wanaka - 9.9.2005

Wanaka je akcne mestecko situovane pri fajnom jazere medzi horami. Piatok bol oddychovy den po turistike.. cez obed sme si prenajali dvoj-kajak a pobehali po jazere .. Chvilu nam trvalo kym sme prisli na to ako si pri kazdom zabere padlom nenaliat na nohy liter vody.. ale vystupili sme uz relativne suchi. Poucenie na neskorsie casy je ze nie je dobre prenajimat si otvorene kajaky, ale len uzavrete..

Vecer sme boli v miestnom kine co nam poradili este x-dni dozadu v Arthur's Pass. Wanaka sa totiz pysi velmi vychytanym kinom kde maju namiesto klasickych kino-sedadiel stare rozhegane sedacky, stolicky, kresla a dokonca aj VW-Beatle v ktorom sa da sediet a pozerat film.. Hned pri vchode je skvela kaviarnicka kde robili vsakovake drinky a piekli dobre vyzerajuce kolace.. Kusok divne bolo ked v polovici prerusili film aby si ludia mohli doplnit drinky.. ale inak zazitok skvely. Za zmienku tiez stoji ze tu hrali aj cesky film Zelary (predosly vecer). My sme videli “The Machinist”, ktory bol taky haluzny a inak dost cajovy.. Aha este sme zabudli spomenut ze sme pred kinom vysedavali v miestnom stylovom bare kam chodili hlavne miestni a tak sme si spravili male panoptikum
hore na Treble Conehore na Treble Conehore na Treble Cone

..v dialke jazero a Wanaka
miestnych tvari..

Wanaka / Treble Cone - 10.9.2005

Rano sme vyrazili na Treble Cone, co je miestne lyziarske stredisko ospevovane na reklamnych plagatoch po celej Wanake. Snehu tam velmi nebolo a listok stal $89 (cc 2000 Sk !) tak sme ho odignorovali, nahodili pasy a sli sme sa peso pozriet o co prichadzame.. Prisli sme na to ze Treble Cone je uplne super stredisko s obrovskym mnozstvom fajnych freeridovych miest, ale teraz na to absolutne nie su snehove podmienky.. Ale nasli sme na druhej strane pohoria skvele udolie ktore bolo uplne ludoprazdne a tak sme zazili krasny slnecny skialpovy den, ved posudte sami na fotkach 😊

freeridefreeride
freeride

..kto ma najde na obrazku ?

Tot: 0.075s; Tpl: 0.008s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0341s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb