Vand, vulkaner og lidt af det hele

Oceania » New Zealand » North Island
December 16th 2019
Published: December 16th 2019

Så er det vidst ved at være et stykke tid siden jeg sidst skrev noget her, men der er kun fordi der er sket så meget, så lad mig tage det dag for dag, for jeg har vidst heller ikke selv styr på det. Mandag ankommer jeg til National Park Village, og tjekker ind på et nice hostel, og spiser en god omgang Fish'n'chips med nogle af de andre fra hostellet, ingen problemer. Tirsdag har jeg booke... Read Full Entry

Photos are below

Tongatino & Wanganui 26Tongatino & Wanganui 26
Tongatino & Wanganui 26

Undervejs på kanoturen kom vi forbi denne lavendel darm og café, de havde endda et helt rum fyldt med lavendel olie, sæbe og alt muligt andet med lavendler.
Tongatino & Wanganui 31Tongatino & Wanganui 31
Tongatino & Wanganui 31

Indgangen til elevatoren. Selve elevatoren er cirka 100 m inde.

Tot: 0.086s; Tpl: 0.012s; cc: 6; qc: 40; dbt: 0.0325s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb